Mobiliteitsgarantie bij Mini?

Hoe houd ik mijn MINI in topconditie.
Jan-Willem
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 77
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:58

Mobiliteitsgarantie bij Mini?

16 jun 2007, 09:12

Op de site van Mini staat met dikke letters; "Service over de gehele wereld". Omdat er ook tel. nummers etc bij staan ben ik erg benieuwd of je deze altijd kan bellen (uiteraard als je pech hebt :s ) of dat je deze alleen kan/mag bellen als je nog Next garantie hebt. Omdat Saskia namelijk aangesloten is bij RouteMobiel. Dan kan dit namelijk opgezegd worden. Wie kan mij hier meer over vertellen? :wink:
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 6360
Lid geworden op: 08 apr 2006, 10:10

16 jun 2007, 10:29

Als je zo'n MINI-service-kaart hebt dan kan je hun op ieder tijdstip in elk land zonder problemen bellen. :wink: 8)
Afbeelding
Jan-Willem
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 77
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:58

16 jun 2007, 10:35

Hoe kom je aan zo'n kaart en wat zijn de kosten? 8)
marcanon
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: Rijen
Berichten: 20
Lid geworden op: 08 jun 2007, 17:17

17 jun 2007, 11:39

ik heb mijn gegevens door moeten geven toen ik mijn mini next op ging halen. Ik heb nu een tijdelijke pas en na een week of 6 moet de orginele binnenkomen. De service geldt zolang als je next garantie doorloopt ( 2 jaar) en volgens mijn dealer krijg je als je de mini in onderhoud hebt bij een oficiele dealer nog een jaar extra. Volgens mijn dealer kun je wegenwacht/routemobiel opzeggen. In de stad komt bij pech de garage en op de snelweg komt de wegenwacht omdat de dealers niet op de snelwegen mogen helpen. Tot zover de info die ze mij hebben gegeven bij het ophalen van mijn wagen. Ik hoop dat je er wat aan hebt.

marco
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 6360
Lid geworden op: 08 apr 2006, 10:10

17 jun 2007, 13:57

Jan-Willem schreef:Hoe kom je aan zo'n kaart en wat zijn de kosten? 8)
Zit meestal bij de aankoop van je MINI. :wink:
marcanon schreef: Ik heb nu een tijdelijke pas en na een week of 6 moet de orginele binnenkomen.
Maak er maar een maand of 6 van. Ik heb bij m'n vorige MINI ook lang moeten wachten. Aangevraagt toen ik hem in Juni 2005 op kenteken had. Binnen op Juli 2006. Langer dan een jaar dus.

De tijdelijke kaart die nu bij m'n auto zit heb ik vanaf 30 Januari en verliep op 1 April. Ik heb nog steeds geen echte ontvangen... :?
Afbeelding
Jan-Willem
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 77
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:58

17 jun 2007, 18:42

aha :lol: thanks voor de info. Maar dit geldt dus niet voor een auto zonder Next garantie etc..... Dan blijft het gewoon ANWB of Route Mobiel

Terug naar “Onderhoud en Verzorging”