Spiegelkappen Grijs Blauw geblokt (Checkmate)

De buitenkant, van bonnet stripes tot bodykits.
Smini
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:
Locatie: Utrecht
Berichten: 399
Lid geworden op: 26 jan 2006, 15:34

Spiegelkappen Grijs Blauw geblokt (Checkmate)

31 mar 2006, 08:29

HELP.... :mrgreen:

Ik ben dus opzoek naar spiegelkappen met blauw grijze blokjes.... net als mijn checkmate logo... Iemand ergens gezien?

Owen.
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

31 mar 2006, 09:56

Ik neem aan dat je de dealer al gevraagd hebt? Ze zijn er dacht ik niet maar wie weet komen ze nog, past toch wel goed bij de Checkmate.

Ik heb wel gelezen dat er wel bedrijven zijn die in vinyl custom covers maken voor de spiegelkappen, maar dat lijkt me niet makkelijk met al die rondingen. Deze firma schijnt er aan te werken maar is nog niet zo ver:
http://www.minipirate.com

Je kan ze altijd zo laten spuiten door een airbrusher, kostbaar grapje maar dan heb je ook wat, of je vraagt hier BadSMini of hij mogelijkheden ziet met vinyl.
Smini
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:
Locatie: Utrecht
Berichten: 399
Lid geworden op: 26 jan 2006, 15:34

31 mar 2006, 11:31

Dealer.... heeft ze niet....

BadSMini leest dit vast wel :P

En. En. kun je wat met vinyl..... :shock:

Airbrush kan natuurlijk ook prima.... hmmm kan ik dit zelf niet met wat afplak werk en twee kleuren spuitbus.... plus banke lak.... heb mijn 2takt honda ook heel netjes gespoten dus waarom niet..... kijk hier denk je dan niet aan he :oops:

tnx

Bedenk me net dat grijs er natuurlijk al op zit :mrgreen:
Hoef dus alleen blauwe vinyl vierkantjes te hebben en goed af te snijden.... dit wil ik!!!! BadSMini..... kun jij dit?! ik heb dus blauwe (checkmate kleur) vinyl nodig dat met rondingen mee kan.... en dan in gelijke vierkantjes....
Smini
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:
Locatie: Utrecht
Berichten: 399
Lid geworden op: 26 jan 2006, 15:34

31 mar 2006, 11:37

Ik bedenk mij net dat ik dit op mijn dak wil!!!!!!!!

YESSSS.... ik wil blauw grijs geblokt dak.... dit kan niet moeilijk zijn.... roep maar wat het kost! ik wil het!!!!!
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

31 mar 2006, 12:47

Je moet even een berichtje aan BadSMini sturen met je wens. Hij moet je wel kunnen helpen, hij heeft al meerdere finishvlag daken gedaan. Hij zal je een staaltje blauw vinyl op kunnen sturen die dan zo dicht mogelijk bij je kleur van de auto moet komen. 100% kan denk ik niet aangezien je b.v. al metallic lak hebt en er zal waarschijnlijk geen metallic vinyl zijn.

Morgen gaan ik trouwens ook de Finishvlag BadEyes voor iedereen bestellen bij BadSMini, in april heeft hij tijd om ze te maken.
BadSMini
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Hoeksche Waard
Berichten: 276
Lid geworden op: 03 nov 2005, 19:50

31 mar 2006, 18:21

Heb contact gehad met Smini,

Wordt geregeld dat blauw geblokte dakkie van 'm

Tja spiegelkappen heb ik nog niet eerder gedaan, is misschien wel een x een leuke uitdaging :wink:

Greetzzz BadSMini :evil:
Hans J
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Sliedrecht
Berichten: 1071
Lid geworden op: 01 dec 2005, 18:06

03 apr 2006, 10:43

denk ik niet aangezien je b.v. al metallic lak hebt en er zal waarschijnlijk geen metallic vinyl zijn.
Metallic vinyl bestaat wel ik heb het in antraciet als waterlijn op mijn boot zitten.
Smini
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:
Locatie: Utrecht
Berichten: 399
Lid geworden op: 26 jan 2006, 15:34

03 apr 2006, 13:15

De sticker op mijn spatbord (origineel mini) met het geblokte logo is ook metalic sticker....

Ik heb bij MINI de vraag uit staan wat de kleur grijs en blauw is die zij op de sticker gebruiken. Kan ik die weer gebrukken in de daksticker.

Maar ben er nog niet helemaal uit.... een geblokte streep over de bijrijders kant ljkt mij ook erg mooi... met 10cm bij 10 cm blokjes en dan 50 of 60 cm breed.... (onder aan de deuren hebben de race mini's dat)
Nexus
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Berichten: 899
Lid geworden op: 30 dec 2005, 13:21

03 apr 2006, 17:35

Een checkerflag dak is in wezen maar 1-kleurig vinyl. Alleen de blauwe blokken zullen bij jouw vinyl zijn. De andere blokken is gewoon je dak. Je hebt dus alleen de juiste blauwe kleur nodig. Wellicht dat Youri (BadSMini) hier staaltjes van heeft.
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: In die Heimat
Berichten: 3553
Lid geworden op: 13 jan 2006, 10:12

03 apr 2006, 18:09

Nexus schreef:Een checkerflag dak is in wezen maar 1-kleurig vinyl. Alleen de blauwe blokken zullen bij jouw vinyl zijn. De andere blokken is gewoon je dak. Je hebt dus alleen de juiste blauwe kleur nodig. Wellicht dat Youri (BadSMini) hier staaltjes van heeft.
Idd, klopt
BadSMini
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Hoeksche Waard
Berichten: 276
Lid geworden op: 03 nov 2005, 19:50

03 apr 2006, 19:55

SMini is als het goed is aan het uitdokteren welke kleur blauw het moet gaan worden.

Er is wel degelijk Metallic vinyl alleen is de keuze zeer beperkt in het merk wat ik gebruik,
Eigenlijk is dat alleen met. zilver met. goud en met. antraciet.

Andere metallic klueren is zo weinig vraag naar dat dit merk het niet produceerd.


Greetzzz BadSMini :evil:
Gebruikersavatar
Yvon
Wingman
Contacteer:
Locatie: Hilversum
Berichten: 3150
Lid geworden op: 25 sep 2005, 19:32

03 apr 2006, 22:15

Succes met het uitvogelen.

Laat die :Foto van het resultaat maar doorkomen :)
Afbeelding

_______________________________________
You can fight the sleep but you cannot stop the dream
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:
Locatie: Venlo
Berichten: 7911
Lid geworden op: 21 okt 2005, 16:15

04 apr 2006, 01:43

Spiegel idee lijkt me erg 8) Zal goed bij de checkmate staan
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

04 apr 2006, 01:46

Ik ben erg benieuwd naar het resultaat straks!
Smini
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:
Locatie: Utrecht
Berichten: 399
Lid geworden op: 26 jan 2006, 15:34

05 apr 2006, 09:56

Pfff dat duurt maar en dat duurt maar. ga nog een mailtje sturen :-)

Ik ben er ook nog niet helemaal uit.....

Spiegels (wordt denk ik airbrus als ik dit wil)

Dak: geheel of streep?! en mijn vriendin moet het er dan ook nog mee eens zijn... en toen ik de prijs zij verklaarde ze me voor gek :D

Haha

Maar ik wil het.... er moet iets op dat grote grijze dak.... het dak vraagt er om... niet dan? vertel me dat ik gek ben..... hahaha wil iets persoonlijks op me mini daar komt het op neer..... Ik ben nu druk ik Paintshop aan het proberen hoe het er uit ziet...

Terug naar “Exterieur”