Probleempje met PIAA ledjes

De buitenkant, van bonnet stripes tot bodykits.
MarjoleinART
Be Mini
Be Mini
Locatie: Breda
Berichten: 591
Lid geworden op: 18 nov 2005, 10:51

Probleempje met PIAA ledjes

23 jan 2006, 20:01

Hallo iedereen,

we hebben vandaag na een paar keer vloeken en onze handen opengehaald te hebben, de PIAA Ledjes in de stadslichten kunnen frotten! :P :lol:

Maar dan nu hetvolgende probleem..... ze gaan niet meer uit :shock:

Ze geven nu wel een stuk minder licht, maar zijn nog erg duidelijk zichtbaar, soort van parkeerlichten ??? :roll:

Heeft iemand anders dit wel eens meegemaakt?

Alvast bedankt,

Groetjes
Marjolein en Mike
Afbeelding
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Roelofarendsveen
Berichten: 6582
Lid geworden op: 25 sep 2005, 21:21

23 jan 2006, 20:04

Gaan vanzelf uit na een half uurtje ofzo. Wij hebben andere LEDjes maar die doen hetzelfde. Waarschijnlijk flikkeren jullie LEDjes ook met starten van de auto, tenzij je je licht voor het starten aandoet want dan flikkeren ze niet. Gnoekie op mini2.nl heeft LEDs van 80 euro ofzo met een weerstand eraan. Die schijnen perfect te werken, maar ik vind het teveel geld.

groetjes,
Peter
MarjoleinART
Be Mini
Be Mini
Locatie: Breda
Berichten: 591
Lid geworden op: 18 nov 2005, 10:51

23 jan 2006, 20:20

ze waren inderdaad na een tijdje weer uit, maar toen ik de auto weer openmaakte en de knipperlichtjes knipperden, bleven de ledjes weer aan ;) Maar dit kan verder geen kwaad??
Afbeelding
Gebruikersavatar
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Eindhoven
Berichten: 3233
Lid geworden op: 21 jan 2006, 01:24

23 jan 2006, 21:07

Ze gaan vanzelf uit als de accu leeg is lachuh ...sorry, op teletekst stond dat maandag 23 januarie tot treurigste dag van het jaar is verkozen. Nou ik heb er geen last van.

Ik heb wel een vraagje???? Wat doen die ledjes precies (andere kleur of zo)? Komt het dan beter uit met de xenon?
Gebruikersavatar
FastBunny
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Breda
Berichten: 1171
Lid geworden op: 18 nov 2005, 10:54

23 jan 2006, 21:14

MINIJCW schreef:Ze gaan vanzelf uit als de accu leeg is lachuh ...sorry, op teletekst stond dat maandag 23 januarie tot treurigste dag van het jaar is verkozen. Nou ik heb er geen last van.

Ik heb wel een vraagje???? Wat doen die ledjes precies (andere kleur of zo)? Komt het dan beter uit met de xenon?
De lampjes zijn wit i.p.v. de standaard gele lampjes. Het eruit halen is wel wat lastig... je weet meteen waarom het een MINI is en geen Maxi.

Ze zijn passen veel beter bij de Xenon lampjes, alleen werken ze ook nog 30 minuten nadat je de auto hebt uitgezet :mrgreen:
Afbeelding
MarjoleinART
Be Mini
Be Mini
Locatie: Breda
Berichten: 591
Lid geworden op: 18 nov 2005, 10:51

23 jan 2006, 21:17

FastBunny schreef:alleen werken ze ook nog 30 minuten nadat je de auto hebt uitgezet :mrgreen:
Tja, en dat krijg je er gratis bij :wink:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

23 jan 2006, 22:10

peter schreef:Gnoekie op mini2.nl heeft LEDs van 80 euro ofzo met een weerstand eraan. Die schijnen perfect te werken, maar ik vind het teveel geld.
Deze heb ik liggen voor de liefhebber voor de helft van het geld, zelf alleen wat universele klik-stekkertjes bij kopen. Ik heb ze er op gemonteerd gehad maar dan werkt mijn dorpelverlichting niet meer. Ze passen alleen wel net, ze zitten tegen het glaasje aan maar worden niet heet, en het knipperlicht is ook gewoon zichtbaar.

Terug naar “Exterieur”