Miniacs openingsrit 25 maart 2006

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Gebruikersavatar
Yvon
Wingman
Contacteer:
Locatie: Hilversum
Berichten: 3150
Lid geworden op: 25 sep 2005, 19:32

Miniacs openingsrit 25 maart 2006

26 mar 2006, 12:14

Goedemiddag!! :D

Even een berichtje over onze belevenissen van gisteren. Vrijdagmiddag hadden wij Indi al ffkes gepoetst zodat we fris en glimmend in het Belgische zouden rondcrossen. Goed, de regenen heeft roet (lees: pekel) in het eten gegooid. Maar dat mag de pret niet drukken.
Om 08.45 afgesproken in Hazeldonk en daar aan de 'stamtisch' een bakje Koffie!
Vandaar uit naar de eerste meetingpoint gereden Q8 Kruibeke, daar werden op onthaald door de eerste club van onze belgische vrienden. In Colonne richting meetingpoint nummer 2, daar vandaan zijn we met 21 (!) mini's richting Roeselare gekacheld.
De ontvangst was bij de mini-dealer Hindrickx, toppie geregeld. Lekkere pizza-kraam en mooie posters aan de wand binnen.
Het ritje zat lekker in elkaar (met de nodige instinkers) en leerde je meteen wat over de omgeving. (Het had weinig geholpen dat ik de avond ervoor zoveel mogelijk in google had gegooigd en had uitgeprint :roll: ). Nog bedankt voor de hulptroepen (Coen! :D ).
Dus, een ritje bezoeken van de Miniacs is meer dan de moeite waard. Helaas zijn we zonder prijzen huiswaarts gekeerd (scheelde weinig, had gewoon moeten luisteren naar Arjan :| ).

Zal vanmiddag/vanavond de :Foto spammen :mrgreen:

Op naar de volgende!! (30 april :D )

(hou de agenda in de gaten, NewMINIclub gaat op korte termijn ook een ritje plannen; in het zuiden van het land zodat we onze belgische mini-vrienden in de gelegenheid kunnen stellen deel te nemen :) )
Afbeelding

_______________________________________
You can fight the sleep but you cannot stop the dream
Gebruikersavatar
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Eindhoven
Berichten: 3233
Lid geworden op: 21 jan 2006, 01:24

26 mar 2006, 12:20

Als ik het zo lees kan ik spontaan in :'( uitbarsten. Klinkt als een super geslaagde dag en baal ervan dat ik niet meekon.
21 mini's :shock: . Zal voor mede weggebruikers een lust voor het oog geweest zijn :D

Ik ben wel blij dat ik nog een goede daad heb kunnen verrichten :mrgreen: , alhoewel we niet bovenaan geeindigd zijn.
Waar ken ik dat toch van (had ik maar naar Arjan geluisterd). Is dat vrouw eigen misschien :mrgreen:
grand_cru
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Roeselare
Berichten: 571
Lid geworden op: 08 nov 2005, 21:26

26 mar 2006, 12:41

Geeeeeuuuuwww,

Dat verd :O mde zomeruur :evil:

Ik wil hierbij ook graag de Nederlandse delegatie van euh ... NewMINIclub danken voor deelname aan de eerste openingsrit! Vind het een erg mooi gebaar en steun voor ons om ermee door te gaan :-))
Die zweepjes waren ook erg goed gevonden hoor, en had hem net te laat door :mrgreen:
Vond het enkel jammer dat ik niet wat meer tijd voor een babbel met jullie kon spenderen, maar met 35 MINI's aan de start was dat niet echt mogelijk.
Goeie reis gewenst aan de Oxford-gangers en tot binnenkort :)(

Enneeuuuh, BTW: Ida is ECHT blonT, waaauuw!


Jan
Afbeelding
Gebruikersavatar
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Brabant <3
Berichten: 16100
Lid geworden op: 27 dec 2005, 20:36

26 mar 2006, 15:50

Goedemiddag,

Ook hier een kort verslag van Brabantse bodem. Ook wij hebben enorm genoten van de Belgische gastvrijheid. De ontvangst was overweldigend en de organisatie van het geheel zat goed inelkaar mede ook de pizzakraam en de gastvrijheid bij Dealer Hindrickx. De rit was ook een goed uitgestippeld geheel door mooie landerijen waaronder ook nog een stukje Frankrijk. Daar het onze eerste keer was om zo'n puzzelrit mee te maken hebben we al het een en ander opgestoken voor een volgende keer. :wink: . In de Belgische dorpjes hadden de meeste inwoners al gelijk door dat er een Hollandse Invasie binnenkwam mede dankzij het uitlaat geluid van Marco waardoor menig nek van onze Belgische vrienden verdraaid werd. :mrgreen: . In een plaatselijke frietkot waar even een plasstop werd gehouden werd ik nl. gelijk herkend als Nen echte Ollandse :p

Wij hebben het iig enorm naar de zin gehad en kunnen niet w8ten tot de volgende rit waar wij dan onze Belgische Mini vrienden kunnen verwelkomen. :))

Tot gauw allemaal
Gebruikersavatar
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Brabant <3
Berichten: 16100
Lid geworden op: 27 dec 2005, 20:36

26 mar 2006, 15:51

grand_cru schreef:Enneeuuuh, BTW: Ida is ECHT blonT, waaauuw!

Zei ik toch :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Blont-007 op 26 mar 2006, 18:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: De Lier
Berichten: 2639
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:52

26 mar 2006, 18:13

Klinkt allemaal om van te smullen!!! Ik kijk dus nu al uit naar de rit die (gehoord uit zeer betrouwbare bron) gereden gaat worden door Zuid-Nederland en waar ook onze Belgische Minivrienden bij aanwezig zullen zijn. Ik vind het zowieso erg cool dat de Nederlandse en Belgische Minifans samen met elkaar ten strijde trekken. En sinds kort ook al 1 Duitse Minifan op ons forum. Gaat goed zo... :wink:
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
Gebruikersavatar
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: De Lier
Berichten: 2639
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:52

26 mar 2006, 18:14

En wat dachten jullie ervan om deze zomer met z'n allen mee te doen met de coastride die Stan elk jaar organiseert????
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
LUV2XLR8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Barendrecht
Berichten: 2486
Lid geworden op: 25 sep 2005, 21:34

26 mar 2006, 18:29

Super gezellige dag en geweldig georganiseerd door onze Belgische vrienden..!!!

Mooie omgeving, leuke weggetjes en ook nog ffies Frankrijk aangedaan... :shock:

Klik hier voor picca's

En nu; preparation 4 MINI Oxford!!!
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amersfoort
Berichten: 7831
Lid geworden op: 25 sep 2005, 20:55

26 mar 2006, 19:49

Wat jullie zeggen!

Ook ik heb gisteren genoten van de Belgische gastvrijheid en een erg mooie rit. Vooral het hoogteverschil en de bijbehorende vergezichten waren erg mooi!

Chapeau voor de organisatoren van de rit en natuurlijk ook voor alle MINIACS die ons gisteren hebben begeleid over de belgische (snel)wegen. Het was een dolle boel in België zo erg zelfs dat sommige bewoners (nabij punt 9) :lachuh hun broek niet konden dichtlaten bij het aanschouwen van alle MINI's :s :shock: :mrgreen:

Het eten was ook erg goed verzorgd!

Oftewel; graag tot snel en we zien alle MINIACS graag ook bij de rit aan de noordkant van de grens 8) 8) 8) 8)
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Gebruikersavatar
Yvon
Wingman
Contacteer:
Locatie: Hilversum
Berichten: 3150
Lid geworden op: 25 sep 2005, 19:32

26 mar 2006, 20:54

Zoals beloofd, hier een sfeerimpressie :D

(svp niet allemaal tegelijk, filmpje staat op onze eigen site... :roll: )

Edit by Sleefje: Inmiddels filmpje op de newminiclubsite :wink:
Laatst gewijzigd door Yvon op 29 mar 2006, 20:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

_______________________________________
You can fight the sleep but you cannot stop the dream
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: D11t
Berichten: 2308
Lid geworden op: 25 sep 2005, 18:53

26 mar 2006, 21:10

Lekker verhaal zeg? Suffe kop van mij: en nog 2 keer ook!

Evengoed leuke dag gehad, lekker getoerd ( 600 km+)

Terugweg in de regen ging niet helemaal goed voor wat betreft "samen uit samen thuis". Benieuwd wat er fout ging.
Uiteindelijk veilig thuis moe maar voldaan.

De Bellegen hadden het prima voor elkaar!

Ciao
Gebruikersavatar
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Brabant <3
Berichten: 16100
Lid geworden op: 27 dec 2005, 20:36

26 mar 2006, 21:17

Sleefje schreef:Zoals beloofd, hier een sfeerimpressie :D

(svp niet allemaal tegelijk, filmpje staat op onze eigen site... :roll: )

Die prijs die Paul gewonnen heeft gaat zeker nog heel veel opleveren, let maar op. :wink::
MiniPaul
Yoga-master
Locatie: Breda
Berichten: 142
Lid geworden op: 11 feb 2006, 22:08

26 mar 2006, 21:27

Ik heb een hele toffe en plezante dag gehad :lol: Alles was tot in de puntjes geregeld. Een groot compliment aan de Miniacs :-)) Ik zie al uit naar de volgende clubrit van NewMINIclub samen met onze zuiderburen. Ik ben dan van de partij en hoop dan een grotere prijs te winnen :wink:
Gebruikersavatar
new mini
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Strijen
Berichten: 2051
Lid geworden op: 23 jan 2006, 20:43

26 mar 2006, 21:32

Sleefje schreef:Zoals beloofd, hier een sfeerimpressie :D

(svp niet allemaal tegelijk, filmpje staat op onze eigen site... :roll: )
Ik zie alweer dat we veel gemist hebben :'( Nouja op naar de zuid holland rit dan maar :wink:

Weer heel leuk inlekaar gezet Sleefje 8)
Gebruikersavatar
Voyager
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: Brugge
Berichten: 16
Lid geworden op: 07 feb 2006, 00:44

28 mar 2006, 22:02

Hier is nog een reeks foto's on-line.

Hier!

Terug naar “Afterparty”