Dagje shoppen met Paul en Ida

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Gebruikersavatar
Yvon
Wingman
Contacteer:
Locatie: Hilversum
Berichten: 3150
Lid geworden op: 25 sep 2005, 19:32

Dagje shoppen met Paul en Ida

04 mar 2006, 18:13

Wederom een gezellig en geslaagd dagje :D

We verzamelden bij de Mac in Tiel, waar natuurlijk eerst de nodige Koffie! werd genuttigd. Langzamerhand druppelde de mini's binnen en was het grote wachten op Maaij. Na een belletje en sms-je bleek dat hij was geveld door de griep (hij had keurig een sms-je gestuurd, alleen wij nog niet gelezen :mrgreen: ).

Dus: Maaij, van harte beterschap!

Op weg naar Huissen, MiniPaul leidde de convooi en we spoedden ons naar Jonker. Altijd weer een mooi gezicht zo'n sliert mini's :-PP

In Huissen aangekomen konden we meteen doorlopen naar waar 'the goods' zijn opgeslagen. Er werden wat koffers meegenomen (door Emilio en Ilse) en zoals gevraagd heeft Ida een koffer meegenomen voor Karretje :D

MiniPaul had zijn oog laten vallen op een rode grill, ff buiten kijken of het past....voilà... 8)

Alleen wilde 'de baas' deze liever niet los verkopen :(
Na wat overedingskracht van MiniPaul ( :hap ) kon hij deze toch meenemen.

Onder het genot van een hapje en drankje werd de dag afgesloten en een volgend plan gevat voor een meet, check hiervoor 'spontane meets' :D

Paul, Ida (en de rest natuurlijk) was weer gezellig vandaag!

Zal morgen ff wat pica's posten
Afbeelding

_______________________________________
You can fight the sleep but you cannot stop the dream
Gebruikersavatar
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Brabant <3
Berichten: 16100
Lid geworden op: 27 dec 2005, 20:36

04 mar 2006, 19:40

Weer een geslaagde meeting in Huissen.

Het was erg gezellig vandaag. De afspraak was om 10.30 bij de Mac in Tiel maar om 10 over 10 werden wij al gebeld door Sleefje dat zij er al waren en waar wij bleven, maar de Brabantse klok was nog niet zo ver. :mrgreen: Toen we bij de Mac arriveerden was ook Berthil van de partij dat was een leuke verrassing. Ook kennis gemaakt met Emillio en Ilse en ook dit was erg leuk. :P

Daarna lekker naar Huissen gereden en onderweg is ook The Blue Lobster nog aangehaakt. Op de valreep kwam ook Mini Poeper nog ff kijken en gezellig kletsen :P. Na wat rondgesnuffeld te hebben bij Jonker zijn we nog een lekker hapje gaan eten en hebben gezellig nagekletst over Mini en van alles.

@Karretje koffer is geregeld hoor. :wink:

MiniPaul heeft zich nog een grill aangeschaft en nu maar afwachten wanneer deze geplaatst gaat worden.
De nodige foto's van dit alles zal ik straks nog ff plaatsen.
De foto's dat MiniPaul de grill plaatst zal ik jullie ook niet onthouden. :mrgreen:
De verbanddoos staat al klaar :mrgreen:

Arjan en Sleefje en de rest op weer naar de volgende meet wij vonden het super gezellig :dansen
Gebruikersavatar
karretje
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Locatie: koewacht
Berichten: 784
Lid geworden op: 03 dec 2005, 22:55

04 mar 2006, 20:08

Ha', bedankt Ida. 8) (shakeit)

We spreken nog wel af hoe en waneer we hem op komen halen.

Want hij moet natuurlijk wel mee naar Oxford. :P
:)) En dat begint op te schieten. :))

Groetjes Karin. :)(
MINI...................................The best there is.
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: In die Heimat
Berichten: 3553
Lid geworden op: 13 jan 2006, 10:12

04 mar 2006, 21:22

Was wel leuk jullie ff in real life te ontmoeten!
Sorry voor m'n beunkloffie... :oops:


@Ida: lulliig om je funny MINI!
Ik hoop dat je 'm vindt anders vind ik het geen stijl! >:(
Gebruikersavatar
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Brabant <3
Berichten: 16100
Lid geworden op: 27 dec 2005, 20:36

04 mar 2006, 21:31

Mini Poeper, hij is gevonden hoor lag onder de stoel op z'n kop met het zwarte onderkantje omhoog in de rails van de stoel. heb dus niks gezegd. :oops: :oops:

Enne van je beunkloffie maakt niet uit hoor je kan moeilijk als een fotomodel op je werk verschijnen :mrgreen:
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:
Locatie: Venlo
Berichten: 7911
Lid geworden op: 21 okt 2005, 16:15

04 mar 2006, 22:15

Hoop niet dat jullie lang op mij hebben gewacht :oops: Ik heb de hele dag in bed gelegen. Wilde toch wel komen, maar het was toch verstandiger om gewoon in bed te blijven. Zo te zien hebben jullie weer een gezellige dag gehad. Ik maak het de volgende keer wel goed ;)
Gebruikersavatar
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Nijmegen
Berichten: 5249
Lid geworden op: 04 mar 2006, 22:59

04 mar 2006, 23:03

Het zag er idd prima uit. Die reeks mini's door de straten. Leuke verbouwingen aan die coopers, stond er goed van te kijken. Nog bedankt voor de sticker op mijn spiegel !
Gebruikersavatar
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Eindhoven
Berichten: 3233
Lid geworden op: 21 jan 2006, 01:24

04 mar 2006, 23:31

Het was een heel lekker dagje. Veel gezien en bekeken, gelachen en gepraat. Maar met lege handen naar huis :cry: . Ik sla mijn slag wel in de mini store :D


En het nieuwste lid ook al gezien. Die 17" gaan mooi staan onder je mooie Astro Black :D
Herbie
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Locatie: Den Haag
Berichten: 60
Lid geworden op: 29 nov 2005, 14:54

05 mar 2006, 00:04

Hoi,

Via Tiel, Huissen en Tilburg heb ik uiteindelijk mijn tunerfiles kunnen uploaden dankzij Berthil, en waarempel, met meer PK's naar huis kunnen scheuren dan dat ik vertrok... heerlijk. Een merkbaar verschil!

Jammer dat ik er niet bij kon blijven om ff mee te lunchen, maar goed, volgende keer beter.

En Maaij, beterschap natuurlijk, gelukkig was daar Berthil, redder in nood! Gelukkig had ik mijn tunerfiles, software en keycode op een usbstick meegenomen, ik denk een voorgevoel. Al met al een geslaagde dag zonder aankopen in Huissen, maar er moet wat te wensen over blijven.

Het was gezellig, tot de volgende keer maar weer!

Afbeelding
Gebruikersavatar
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Nijmegen
Berichten: 5249
Lid geworden op: 04 mar 2006, 22:59

05 mar 2006, 00:20

MINIJCW schreef:Het was een heel lekker dagje. Veel gezien en bekeken, gelachen en gepraat. Maar met lege handen naar huis :cry: . Ik sla mijn slag wel in de mini store :D


En het nieuwste lid ook al gezien. Die 17" gaan mooi staan onder je mooie Astro Black :D
Haha
emillio
Be Mini
Be Mini
Locatie: Schoonhoven
Berichten: 523
Lid geworden op: 05 feb 2006, 13:01

05 mar 2006, 00:46

he, he net weer thuis na nog wat extra kilometers vreten na het gezellige uitstapje van vandaag.

Leuk om eens wat gezichten te ontmoeten achter de namen hier op het forum...

Geweldig dat kolonne rijden onder de bezielende leiding van Paul... :rijden

Zoals reeds eerder vermeld 2 koffers kunnen bemachtigen, dus Ils en ik kunnen weer eens wat weekendjes gaan plannen.

Ook nog voor een prikkie mijn kleur dashboard covers kunnen bemachtigen, mocht er ooit een beschadiging optreden, dan zit ik gebeiteld (dacht ik)...Helaas foute uitvoering, het gedeelte van de passagierszijde is niet voorzien van het bij mij aanwezige airbagklepje...maar ja 2/3 van de set is te gebruiken...

Uitstapje naar Antwerpen....ga er maar vanuit dat we mee pruttelen...

Thanx voor alle positieve complimentjes over de Mini...loop nu weer iets meer naast mijn schoenen..

Tot meets!
Gebruikersavatar
Yvon
Wingman
Contacteer:
Locatie: Hilversum
Berichten: 3150
Lid geworden op: 25 sep 2005, 19:32

05 mar 2006, 00:46

Afbeelding

:() saint
Afbeelding

_______________________________________
You can fight the sleep but you cannot stop the dream
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amersfoort
Berichten: 7831
Lid geworden op: 25 sep 2005, 20:55

05 mar 2006, 01:36

was inderdaad weer erg leuk om kennis te maken met een paar nieuwelingen. Het was leuk om jullie eens te zien Emiel en Ilse!!

Ook het onverwachtse bezoek van TBL was gaaf!

Weer een gezellige zaterdag met jullie mogen doormaken en zie alweer uit naar de volgende meeting.

Tot dan dan!!
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Gebruikersavatar
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Brabant <3
Berichten: 16100
Lid geworden op: 27 dec 2005, 20:36

05 mar 2006, 09:22

Maaij schreef:Hoop niet dat jullie lang op mij hebben gewacht :oops: Ik heb de hele dag in bed gelegen. Wilde toch wel komen, maar het was toch verstandiger om gewoon in bed te blijven. Zo te zien hebben jullie weer een gezellige dag gehad. Ik maak het de volgende keer wel goed ;)
Hoi Maaij, gelukkig voel je je al weer wat beter. :P Toen we bij de Mac gezellig met z'n allen aan het babbelen waren en op jou zaten te wachten kreeg ik om 5 voor 11 ineens :() , een helder moment (heb je weleens ook al ben je blonT) om toch ff te kijken op m'n mobiel of er nog berichtjes waren toen kwamen we erachter :oops: dat je ziek was. :cry: Jammer dat je er niet bij was maar herkansing in Antwerpen? Hoop je dan te zien. :P
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:
Locatie: Venlo
Berichten: 7911
Lid geworden op: 21 okt 2005, 16:15

05 mar 2006, 10:04

Herbie schreef:Hoi, Via Tiel, Huissen en Tilburg heb ik uiteindelijk mijn tunerfiles kunnen uploaden dankzij Berthil, en waarempel, met meer PK's naar huis kunnen scheuren dan dat ik vertrok... heerlijk. Een merkbaar verschil!

En Maaij, beterschap natuurlijk, gelukkig was daar Berthil, redder in nood! Gelukkig had ik mijn tunerfiles, software en keycode op een usbstick meegenomen, ik denk een voorgevoel.
Gelukkig was Berthil er ook, anders had ik me toch een beetje schuldig gevoeld ;) Zo te horen ben je er erg tevreden mee.
Ida schreef:Hoi Maaij, gelukkig voel je je al weer wat beter. :P Toen we bij de Mac gezellig met z'n allen aan het babbelen waren en op jou zaten te wachten kreeg ik om 5 voor 11 ineens :() , een helder moment (heb je weleens ook al ben je blonT) om toch ff te kijken op m'n mobiel of er nog berichtjes waren toen kwamen we erachter :oops: dat je ziek was. :cry: Jammer dat je er niet bij was maar herkansing in Antwerpen? Hoop je dan te zien. :P
Uiteindelijk toch ondekt ;) Vind het zelf ook jammer dat ik er niet was. Bij de herkansing in Antwerpen ben ik erbij :)

Terug naar “Afterparty”