Nou kom maar op met de stoere foto's en filmpjes hier.
Het was weer een leuk middagje tunnel toeren.
Stukje door de stad is ook altijd mooi met als hoogtepunt alle verbaasde blikken in de PC.
Naderhand even wat inkopen bij Iris in de Brandstore gedaan.
Olaf & Naatje bedankt.
Crimineeltje 0544 was er ook.
Amsterdam Tunnel Run 2012
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
- Governorrob
- Nieuwsgierig
Bericht
Gezellige dag met lekker weer, net warm genoeg om open te kunnen rijden/ Wat een beleving om met zijn alle door zo'n tunnel te rijden wat een gebrul. Hierbij enkele foto's.
RIP #58 SIC
- X-Mar
- Nieuw Lid
Bericht
Racen maar!
Geen foto's gemaakt, maar wel onwijs genoten van de rit en de "herrie"
Mooi weer en goede sfeer!
Bedankt voor de goede organisatie!
Mooi weer en goede sfeer!
Bedankt voor de goede organisatie!
- Jeroenuke
- Enthousiast
Bericht
Super rit, goed weer en veel lol gehad vandaag!!
Thnx iedereen :-)
Thnx iedereen :-)
Mini is van mijn vriendin en was een kado van mij. Ben erg zelf ook erg blij mee en vind het een groot feest om er mee bezig te zijn! Ik rij zelf een Audi A6 allroad uit 2008. ook leuk maar minder spannend.
- coopers1987
- Volledig MINI minded!
Bericht
M'n bijrijder en ik hebben ook weer genoten van de rit.
Weinig interessante foto's gemaakt.
Op het einde nog even gewacht tot stefan weer verder kon en toen weer naar huis.
Ben benieuwd naar de filmpjes
Weinig interessante foto's gemaakt.
Op het einde nog even gewacht tot stefan weer verder kon en toen weer naar huis.
Ben benieuwd naar de filmpjes
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
http://www.minitorque.com/forum/f272/sp ... her-21610/maus105 schreef:Van wie is die grijze clubbie? Echt een dik ding
- maus105
- Bonkey
- Naatje
- Shopaholic!
- Contacteer:
Bericht
Wat een topmiddag was het weer en wat hebben we een geluk gehad met het weer, volop zon! Beter kon niet. Iedereen bedankt voor jullie deelname. Sorry, we hebben niks meegekregen van een pechgeval op de PC. Later hoorden we dat pas. Ik heb velen met een dikke grijns achter het stuur zien zitten, inclusief mijzelf! Zo gaaf dat de Schotten er waren en de Zwitser, wat een auto's!! Ik heb genoten! Klote, Geo dat je er niet bij was. Volgend jaar herkansing.
Special thnx for our Mini friends from abroad. It was great!! And the cars are amazing! Hope to see you next year!
Special thnx for our Mini friends from abroad. It was great!! And the cars are amazing! Hope to see you next year!
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Hierbij een link naar een compilatie video vanuit de Roadster:
Youtube tunnelrun link
Ik zal ook nog een filmpje maken met alleen de tunnelstukken erin... (short version)
Organisatie bedankt!
Ben zeer benieuwd naar de filmpjes van andere...
Youtube tunnelrun link
Ik zal ook nog een filmpje maken met alleen de tunnelstukken erin... (short version)
Organisatie bedankt!
- coopers1987
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooi flimpje, thuis maar even met geluid bekijken, dan zal die nog leuker zijnlouisvdd76 schreef:Hierbij een link naar een compilatie video vanuit de Roadster:
Youtube tunnelrun link
Organisatie bedankt!
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Het scheelde natuurlijk dat ik de kap eraf had maar ik denk dat hij volgend jaar op de moterkap gemonteerd gaat worden. Dan moet ik natuurlijk wel strak achter jullie aan blijven hangencoopers1987 schreef:Mooi flimpje, thuis maar even met geluid bekijken, dan zal die nog leuker zijnlouisvdd76 schreef:Hierbij een link naar een compilatie video vanuit de Roadster:
Youtube tunnelrun link
Organisatie bedankt!
Onze sponsors