Inmiddels al even terug van Dumpd.
Leuk opgezet en echt een gave lokatie.
Ik houd dit soort Everts' alleen niet zo heel lang vol en had het na 1 ronde over het terrein weer gezien.
VAG gehalte was wel erg hoog vond ik, maar dat was ook wel te verwachten..
Wel leuk is alle gezichten toen Rick en ik al schrapend met de vooras over de straat van de check-in bij het hotel tot op het terrein reden.. Is die sticker op de achterkant toch niet voor niks.. "Low is a lifestyle"
Thanks dat ik mee mocht Rick!
Laat de foto's maar komen, want ik heb er amper geschoten...
Afterparty Dumpd - 08/09/2012 Ede
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Afterparty Dumpd - 08/09/2012 Ede
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
- Rob Clubman
- NMC Staff
Bericht
Nice ride's, leuke Mini- vrienden, een toppie lokatie en super goed weer, dat was de samenstelling van een leuke dag @ Dumpd Ede 2012.
Greetz Rob & Karin.
Greetz Rob & Karin.
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het was erg geslaagd, super vette auto's allemaal, heerlijk om daar zo tussen door te wandelen en te kijken...
Heel ander gehalte dan de Automaxx events!!
Was een gezellig dagje met Berry en Maichel, ook Olaf en Ragnar vaak gezien en Willem Jan en Rick, en natuurlijk kennis mogen maken met Rob en Karin, ik heb het erg leuk gehad!! En de MINI's stonden toch wel redelijk goed vertegenwoordigd; zowel binnen als buiten
Opkomst had wel wat groter mogen zijn...
Foto's houden jullie tegoed, eerst ff uitrusten haha
Ik ben benieuwd of Berry nog zn shoot binnen heeft mogen uitvoeren?
Heel ander gehalte dan de Automaxx events!!
Was een gezellig dagje met Berry en Maichel, ook Olaf en Ragnar vaak gezien en Willem Jan en Rick, en natuurlijk kennis mogen maken met Rob en Karin, ik heb het erg leuk gehad!! En de MINI's stonden toch wel redelijk goed vertegenwoordigd; zowel binnen als buiten
Opkomst had wel wat groter mogen zijn...
Foto's houden jullie tegoed, eerst ff uitrusten haha
Ik ben benieuwd of Berry nog zn shoot binnen heeft mogen uitvoeren?
MINI COOPER S R53 pre-facelift
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Zo wij zijn ondertussen ook weer wat uurtjes thuis. Ik vond het een mooi opgezet evenement. erg Leuk om dit eens in Nederland te zien gebeuren. het is weer eens wat anders dan een automax dag. dat leuke autos op een voetstuk gezet worden waar mensen naar komen kijken.
Vandaag waren het mensen die dezelfde passie en gevoel voor wagens hebben. En nar mijn idee ook meer respect voor elkaar. was ook al te merken als je een foto wilde maken. mensen liepen niet direct door je beeld.
Ook leuk om te horen en te zien dat er medeclubbers het naar hun zin hebben gehad. ook al reden er sommige in een ander merk. Leuk om ff lekker te kletsen met één en ander.. Leuk dat jullie er waren.
Foto's volgen.
Vandaag waren het mensen die dezelfde passie en gevoel voor wagens hebben. En nar mijn idee ook meer respect voor elkaar. was ook al te merken als je een foto wilde maken. mensen liepen niet direct door je beeld.
Ook leuk om te horen en te zien dat er medeclubbers het naar hun zin hebben gehad. ook al reden er sommige in een ander merk. Leuk om ff lekker te kletsen met één en ander.. Leuk dat jullie er waren.
Foto's volgen.
RARA JONGENS DIE DESIGNERS
- martijnvanderh
- Mod virus alert!
Bericht
Vandaag met de mannen van de Dubclub naar Ede geweest. Super gaaf nieuw concept van meetings, echt super top!! Beter dan (voorheen) aleen VAG Scene. Helaas met m'n S niet toegelaten op outdoor terrein (onverlaagd) maar super gave dag gehad!
Heb alleen maar moeite genomen om Mini's te schieten vandaag met m'n telefoon.
Topper van de dag was toch wel deze super dikke Chrevy truck!
Heb alleen maar moeite genomen om Mini's te schieten vandaag met m'n telefoon.
Topper van de dag was toch wel deze super dikke Chrevy truck!
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Top-dagje, lekker veel mensen gesproken en mooie auto's gezien. Wel jammer dat er binnen ook wat matige auto's stonden, terwijl er buiten juist een paar auto's stonden die ze zo binnen hadden kunnen zetten. Wat betreft het VAG-gehalte: die lopen nou eenmaal een beetje voor op de meeste anderen qua originaliteit en afwerking! Het is dat m'n auto ongewassen was, anders had ik zo buiten mogen staan bleek bij aankomst...
Bazenapparaat, zag hem op de terugweg op de A28 met toch een goede 120km/h erop! Wel met de airride iets hoger btw...martijnvanderh schreef:Topper van de dag was toch wel deze super dikke Chrevy truck!
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
En hier vast een foto die voor mijn wagen geld. Werd gek van die mensen die maar vragen; Dit is zeker een mini met airride.. Of de betweters die hun vrienden vertellen dat het een mini op lucht is.. Maar neen jongens en meisjes. Zo rijden we elke dag. Heerlijk op een mooie Cobra Coil set
RARA JONGENS DIE DESIGNERS
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dumpd 2012-0138 by WEphoto.nl, on Flickr
Het was zelfs een dubbele spot...Ragnar schreef:lucky you
maar terecht!
Dumpd 2012-0138 by WEphoto.nl, on Flickr
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- martijnvanderh
- Mod virus alert!
Bericht
Hier nog even een dikke foto waarop ik naar die dikke blauwe mini stond te kijken die binnen stond. Iemand van hier?
Foto gemaakt door m'n kameraad Misha.
Foto gemaakt door m'n kameraad Misha.
Onze sponsors