Hier enkele foto's van Mini Meets Nordschleife, afgelopen zaterdag op de Nordschleife nurburgring. Ik was er voor de fun bij om wat Mini's op de foto te zetten. (ga zelf de baan niet op, ben niet uit dat competitieve hout gesneden)
Foto's van MINI meets Nordschleife (30-jun-2012)
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Foto's van MINI meets Nordschleife (30-jun-2012)
Laatst gewijzigd door Marcel Always Open op 03 jul 2012, 23:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bij die blauwe R56 is de dag erna een schroef in de turbo los geraakt en door de motor gegaan. Die is afgesleept naar huis toe. Dat is Oliver (MINIS255), de eigenaar van die dikke Cabrio die hij ook nog steeds heeft en al een jaar stil staat. Zonde!
Bij die blauwe R56 is de dag erna een schroef in de turbo los geraakt en door de motor gegaan. Die is afgesleept naar huis toe. Dat is Oliver (MINIS255), de eigenaar van die dikke Cabrio die hij ook nog steeds heeft en al een jaar stil staat. Zonde!
Laatst gewijzigd door Berthil op 04 jul 2012, 00:37, 1 keer totaal gewijzigd.
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Was bij Goodwood Festival of Speed dus helaas moeten missen.
Maar we gaan gelukkig de 22e met de club, komen er dan ook wat Duitsers Berthil?
Mooie foto's Marcel, super!
Maar we gaan gelukkig de 22e met de club, komen er dan ook wat Duitsers Berthil?
Mooie foto's Marcel, super!
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
waar kan ik meer info vinden over die R52 van Oliver?
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance
- Stan
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Ik was daar ook samen met mijn zoon, om ong.10u heb ik op de ring gereden en net toen wij er af waren kwam er daar een golfke met de stoom die letterlijk van onder de motorkap kwam.
deze werd uiteraard door de veiligheids mensen aan de kant gezet en onmiddelijk de boord documenten laten overhandigen.
Net na de Middag was ik terug op de parking aan de ring toen een Engelse motorrijder met een gegavende motor Yamaha R1 van de ring kwam, hij was onderuit gegaan op die zelfde plaats waar zijn collega en vriend enkele sec. later een dodelijke val heeft gemaakt.
Toen wij hoorden dat de ring voor lange tijd zou gesloten zijn , zijn wij dan maar eens naar het shopping center geweest.
deze werd uiteraard door de veiligheids mensen aan de kant gezet en onmiddelijk de boord documenten laten overhandigen.
Net na de Middag was ik terug op de parking aan de ring toen een Engelse motorrijder met een gegavende motor Yamaha R1 van de ring kwam, hij was onderuit gegaan op die zelfde plaats waar zijn collega en vriend enkele sec. later een dodelijke val heeft gemaakt.
Toen wij hoorden dat de ring voor lange tijd zou gesloten zijn , zijn wij dan maar eens naar het shopping center geweest.
- WimS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kijk eens aan Rob
http://www.ollismini.de
mushrop schreef:waar kan ik meer info vinden over die R52 van Oliver?
Kijk eens aan Rob
http://www.ollismini.de
MCS 2004
Onze sponsors