Mini Meet Wok A1 27-09-2009

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Mats
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1246
Lid geworden op: 13 apr 2008, 17:30

Mini Meet Wok A1 27-09-2009

27 sep 2009, 18:26

Aangezien ik niet mee ging wokken ben ik inmiddels weer thuis. Vond het een enorm gezellige meeting waar ik weer een aantal nieuwe mensen en mini's heb leren kennen. De rest zit nu te wokken dus zullen dit pas later lezen.
Ik weet niet of er ook foto's zijn gemaakt, ik hoop van wel want er stond een hoop moois!
Mirr
Enthousiast
Enthousiast
Locatie: Sint-Oedenrode
Berichten: 99
Lid geworden op: 05 apr 2009, 20:32

27 sep 2009, 21:00

Kevin en ik hadden hier ook graag bij willen zijn, maar we hadden een verjaardag.
Dus we zijn benieuwd naar de foto's :D
MINIchica
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Berichten: 253
Lid geworden op: 27 jun 2009, 22:25

27 sep 2009, 21:57

And we're back! Heb m'n broek inmiddels op de 'vreethaak' gegooid, want het lukt echt niet meer om dat allemaal onder controle te houden...(wil er niet weer uit scheuren PC :lachuh)

Mensen het was weer een waar genoegen om met jullie te tafelen, te babbelen, te lachen en de nodige MINI's te bekijken! De volgende keer ga ik/we kennis maken met de andere helft van de tafel, aangezien dat er helaas niet van gekomen is.

Zijn er überhaupt nog foto's gemaakt vandaag?


Kees & Annet --> nogmaals dank voor die leuke gadgettas, ga het meteen even testen!
Marjon --> wat een leuke poster is dat…die heb je dus ook op de wc hangen??? Doe je vast veel inspiratie op tijdens je dagelijkse bezoeken :lachuh
Afbeelding
Kees en Annet
Racende reporter
Locatie: Maarssen
Berichten: 5539
Lid geworden op: 27 mei 2007, 20:45

27 sep 2009, 22:01

Wij zijn ook weer thuis.
Maar omdat we zoveel bij te praten hadden, en veel nieuwe mods moesten bekijken, hebben we helemaal vergeten foto's te maken. :oops:

Het was echt helemaal gezellig :lol: en zeker voor herhaling vatbaar.
Hopelijk vonden de kleintjes dat ook :roll:
Alleen jammer dat er zo weinig te eten was :s (ik heb gewoon voor 3 dagen gegeten)

We hebben nog wel een leuke mini cabrio gespot ter hoogte van Hilversum.
Even getoeterd en gezwaaid. Iemand van hier :mrgreen:

Jurgen nog bedankt voor het toetje en de pralinekes.
MINIchica veel plezier met je tas. Kun je gewoon meenemen. 8) (past de mobile pin ook gewoon in)
Marjon toffe poetshandschoenen. Helemaal :s

Verder iedereen bedankt dat jullie er waren.

Kees en Annet
Afbeelding
coné
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: Scheveningen
Berichten: 187
Lid geworden op: 03 jul 2009, 10:22

27 sep 2009, 22:38

HET WAS GEZELLIG MENSEN!!! en idd voor herhaling vatbaar 8) wanneer weer?? :wink:

ik heb wel 1 foto gemaakt, alleen kon je daar geen bal op zien :roll: was in het donker...


btw ik heb nou ook geen idee wie nou wie was :oops: op 1 persoon na BMW X3
Gebruikersavatar
MaVaEe
Koeien-teller
Locatie: Doorn
Berichten: 6522
Lid geworden op: 11 jul 2007, 21:49

27 sep 2009, 22:41

coné schreef:
btw ik heb nou ook geen idee wie nou wie was :oops: op 1 persoon na BMW X3
En zelfs dat kunnen er 2 zijn! :mrgreen:

Ps. Annet tijd voor een nieuwe username! :lol:
Afbeelding
Koen K
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Locatie: Hoevelaken
Berichten: 68
Lid geworden op: 10 sep 2008, 13:00

27 sep 2009, 23:10

Was heel gezellig en zeker voor herhaling vatbaar :D
Jammer dat ik er niet langer bij kon blijven, maar volgende keer ga ik zeker mee wokken :wink:

Greetz,
Koen
jessescps
Be Mini
Be Mini
Locatie: goes
Berichten: 548
Lid geworden op: 17 apr 2008, 20:32

27 sep 2009, 23:43

Was erg gezellig ja
maar goed dat berry even langs de inrit stond
anders had ik nog wel een paar rondjes gereden :)
tot de volgende keer , ben dan zeker weer van de partij
Verder iedereen bedankt

gr jesse
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Praag
Berichten: 3307
Lid geworden op: 21 feb 2007, 19:15

28 sep 2009, 00:57

Zo ik kwam ook weer een keer opdraven.... Lang geleden, maar zo hou je het speciaal ;) :D

Erg gezellig, wel een beetje vreetschuur gehalte zo op de zondagavond... maar dat mocht de pret aan onze kant van de tafel niet drukken. Ik snap nog steeds niet waarom ze het hele restaurants feliciteerde via de centrale audio installatie en Annet gewoon helemaal vergeten waren... Maar ja volgende keer maken we het goed. Wat een volk daar trouwens... Briljant!

Belangrijkste nieuwsfeit..... de familie BMW X3 heb nu een BMW 335i Cabriolet met alles erop en eraan... Sommige personen hebben ook echt alle 'mazzel' en die Mini wordt ook met de dag vetter ;) En dan komt er ook nog een dikke 530D de parkeerplaats oprijden... pfff tering wat een ding! Heren gaan we nu ook de namen op t forum aanpassen aan de nieuwe aanwinsten?

Leuk Koen zijn Checkmate gezien te hebben. Zo zag de mijne er ook ooit uit hahah. Wat een verschil niet normaal meer....

Op de weg niet echt kunnen blazen wat een verkeer op de weg :(.... Mensen ga toch in bed liggen of tv kijken op de zondagavond, dan kunnen wij MINI rijders gewoon doorrijden... :D

MR
parklaneworks
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Rotterdam
Berichten: 3351
Lid geworden op: 23 mar 2006, 14:28

28 sep 2009, 08:51

!Was weer erg gezellig!!

Ik heb voor de komende dagen in ieder geval genoeg gegeten :D ! Foto's zijn er volgens mij nauwelijks gemaakt. We hadden het veel te druk met eten, praten en MINI's 8) kijken.

Absoluut voor herhaling vatbaar!
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen
Berichten: 5371
Lid geworden op: 19 jun 2006, 18:40

28 sep 2009, 09:35

HET WAS GEWELDIG!!!! :)) :)) :)) :))


Ik heb genoten!!!!!!!!! Thanks Annet en Jur :wink:


Eerst ff gekwijld bij onze MINI's :-PP .

@MR je hebt nog steeds een nice ass. Zalig!! Jammer dat ik je niet meer spot in het Bossche.
@MINIchica goed idee dat design :wink:
@Yvon dikke fiets :mrgreen: :wink:
@Annet die sticker is echt gaaf
@Karin we doen het snel over met die 4 :wink:
@Marcel hot cabbie hoor............see you at Silverstone :wink:



Was nog een mooie herinnering aan Kika zo bij Jan de Jong langs te komen. Zo'n happening moest er vaker zijn!!!
Allemaal bedankt voor de gezelligheid. :zwaai Goeie formule, moeten we vaker doen.


Next time..... PC
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Berry M
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Beilen
Berichten: 2133
Lid geworden op: 10 feb 2009, 17:11

28 sep 2009, 11:24

Geheel tegen mijn gewoontes in, ben ik onderweg een keer gestopt... :''O

Verder heb ook ik een gezellige avond gehad! Dit is zeker voor herhaling vatbaar. 8)

Ow ja, voor Coné;

Afbeelding
Afbeelding
Ginoceros schreef:Interessante, niet verprutste Mini die 1x/ 6mnd op de weg komt en niet boven de 2000t uitkomt
coné
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: Scheveningen
Berichten: 187
Lid geworden op: 03 jul 2009, 10:22

28 sep 2009, 13:08

@ Berry M
haha nu weet ik al 2 personen


btw ik heb gisteren rond 11 uur nog een kip gegeten :lol:
Jurgen
Pralinekes-Boy & km-vreter
Locatie: Erps-Kwerps
Berichten: 4941
Lid geworden op: 11 mar 2007, 00:48

28 sep 2009, 13:31

Hahah lol PC over Yvon haar dikke fiets :D :P Die is goed :D

Maar ik ben ook weer thuis, en terug op het werk :D
Maar gisteren was het super gezellig, allegou mijn ledjes gestoken dus dat weer ook zo geklaard :D
De pralines vielen ook in de smaak dus dat zat ook goed, maar ik zit weer met zoveel overschot he mannen :D Ale niet dat dat nu extreem erg is maar toch :D Toch maar is vragen of die trap geen limiet heeft van gewicht :D :P

Maar PC die bollen van je zijn echt lekker hoor. Mag je elke keer serveren als ik langskom :D :P (hint :D)
Gisterenavond nog wel wat file gehad in Antwerpen, ondanks Jaak me had verwittigd, had ik niet door dat ik richting Antwerpen reed totdat ik opeens Breda zag :D
Maar het kan nog erger, want vlak na dat ik bij Marjon vertrok reed ik richting amsterdam. Vond ik tamelijk raar dus kijk ik ff op de GPS zie ik dat ik in plaats van Huisadres Annet en Kees had gekozen :D Ja dat kwam niet goed :D

Ach ja, Belg he :D

Maar het was gezellig mensen, trouwens, maarten ik heb je totaal niet veel gesproken jong.
Afbeelding
Kees en Annet
Racende reporter
Locatie: Maarssen
Berichten: 5539
Lid geworden op: 27 mei 2007, 20:45

28 sep 2009, 14:03

:X :X :X :X :X :X :lachuh :lachuh :lachuh :lachuh
Jurgen schreef:Hahah lol PC over Yvon haar dikke fiets :D :P Die is goed :D

Maar ik ben ook weer thuis, en terug op het werk :D
Maar gisteren was het super gezellig, allegou mijn ledjes gestoken dus dat weer ook zo geklaard :D
De pralines vielen ook in de smaak dus dat zat ook goed, maar ik zit weer met zoveel overschot he mannen :D Ale niet dat dat nu extreem erg is maar toch :D Toch maar is vragen of die trap geen limiet heeft van gewicht :D :P

Maar PC die bollen van je zijn echt lekker hoor. Mag je elke keer serveren als ik langskom :D :P (hint :D)
Gisterenavond nog wel wat file gehad in Antwerpen, ondanks Jaak me had verwittigd, had ik niet door dat ik richting Antwerpen reed totdat ik opeens Breda zag :D
Maar het kan nog erger, want vlak na dat ik bij Marjon vertrok reed ik richting amsterdam. Vond ik tamelijk raar dus kijk ik ff op de GPS zie ik dat ik in plaats van Huisadres Annet en Kees had gekozen :D Ja dat kwam niet goed :D

Ach ja, Belg he :D

Maar het was gezellig mensen, trouwens, maarten ik heb je totaal niet veel gesproken jong.
Afbeelding

Terug naar “Afterparty”