Zuid-Holland Zuid afterparty (10mei)

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
remco
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Den Haag
Berichten: 235
Lid geworden op: 24 feb 2008, 17:53

15 mei 2009, 11:12

Hans schreef:Wat wel jammer was dat iedereen gewoon achter elkaar aan rijdt (ik moest wel ivm mijlenteller :mrgreen: ) de volgende keer 2 minuten tussen elke Mini/Lotus bij de start.. dan lijkt het een echte rally.
volledig mee eens! :D
(en dan misschien ook een iets vlottere rijstijl.... we rijden tenslotte allemaal niet voor niets in een Cooper (S))

en dan rijden we ook nog achter iemand aan die de route al eens gereden had.... (en dan toch verkeerd rijden ha ha :wink: )
Donstil
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Locatie: Oudbeijerland
Berichten: 55
Lid geworden op: 26 jan 2009, 01:26

15 mei 2009, 13:57

Opzich vond ik persoonlijk het rijden in een groepje wel leuk. Mensen keken er toch leuk van op een zwik van die mooie mini's achter elkaar.

Een beetje "door" rijden vind ik ook wel een goed idee.

Maar wordt het dan niet te snell een soort Gummball idee, (opzich niets op tegen :P) dan lijkt het me meer een Race worden dan een Tour-rit/tocht
Gebruikersavatar
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: De Lier
Berichten: 2639
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:52

15 mei 2009, 15:55

remco schreef:
(en dan misschien ook een iets vlottere rijstijl.... we rijden tenslotte allemaal niet voor niets in een Cooper (S))

en dan rijden we ook nog achter iemand aan die de route al eens gereden had.... (en dan toch verkeerd rijden ha ha :wink: )
Met als resultaat dat je de zo'n beetje de hele rit alleen hebt gereden en zo vroeg op het eindpunt was dat daar de eerste anderhalf uur ook nog niemand was te bekennen en je daarom maar naar huis bent gegaan. Volgens mij kun je de rit dan net zo goed op welke datum dan ook rijden want je komt toch niemand anders tegen. Maar iedereen moet lekker doen wat ie zelf wil en dat heb je ook gedaan, dus prima toch?
Donstil schreef:Opzich vond ik persoonlijk het rijden in een groepje wel leuk. Mensen keken er toch leuk van op een zwik van die mooie mini's achter elkaar.

Een beetje "door" rijden vind ik ook wel een goed idee.

Maar wordt het dan niet te snell een soort Gummball idee, (opzich niets op tegen :P) dan lijkt het me meer een Race worden dan een Tour-rit/tocht
Dit vind ik dus ook, maar wie anders wil doet dat dan toch gewoon? Dan onstaan er snellere en langzamere groepen.
Misschien waren we daarvoor met wat te weinig auto's, maar bij een groter deelnemers aantal onstaan snellere en langzamere groepen meestal automatisch.

By the way die 'iemand' die de route al eens had gereden en toch fout reed dat was ik. Maar dat wist je waarschijnlijk al :bleh
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: D11t
Berichten: 2308
Lid geworden op: 25 sep 2005, 18:53

15 mei 2009, 21:20

Seirv en Sas, toch een berichtje van mij. Ik heb geweldig genoten. En mijn kale kop gloeit nog steeds na van de lunch locatie in Hellevoet.
Top geregeld en prachtige route. Chapeau. Volgend jaar ben je weer aan de beurt.

Heb ook leuke foto's langs zien komen.
Diverse nieuwe en natuurlijk oude bekenden tegen gekomen. Maakt het weer een geslaagde rit. (toerrit welteverstaan, voor racen ga je naar het circuit (He Hans?))

Er waren een hoop "dezelfde" mensen die ook bij "de allereerste" newminiclub rit aanwezig waren. Ook in het Westland :wink:

Zouden toch eens meer mensen moeten doen, opstijgen naar het westen. In plaats van afzakken naar het zuiden. Het is hier zoooooo mooi.

Ciao
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5414
Lid geworden op: 18 nov 2005, 10:21

16 mei 2009, 07:35

Begrijp me niet verkeerd Benno, was een geweldige rit, mooie route en ik was niet eens aan het racen. Donstil begint over doorrijden.. ik niet, zeg alleen een 2min tussenpauze bij de start, zodat je echt bolletje pijltje kan rijden dan heeft de bijrijder ook wat te doen, nu rijd iedereen achter elkaar aan!

Het is maar een idee.


(ik reed alleen en heb geen kilometerteller alleen mijlen dus voor mij was het perfect anders was ik nu nog aan het zoeken :wink: )


En idd de eerste newminiclub rit, daar hadden we nog een prijs gewonnen, mooie tijden :lol:

Dat was met deze nog..

Afbeelding
remco
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Den Haag
Berichten: 235
Lid geworden op: 24 feb 2008, 17:53

16 mei 2009, 09:56

Sepp schreef:Met als resultaat dat je de zo'n beetje de hele rit alleen hebt gereden en zo vroeg op het eindpunt was dat daar de eerste anderhalf uur ook nog niemand was te bekennen en je daarom maar naar huis bent gegaan. Volgens mij kun je de rit dan net zo goed op welke datum dan ook rijden want je komt toch niemand anders tegen. Maar iedereen moet lekker doen wat ie zelf wil en dat heb je ook gedaan, dus prima toch?
Is ook prima. Maar het viel me alleen op dat op mooie kronkeldijkjes er zeer rustig gereden werd ondanks dat het overzichtelijk was. We moeten uiteraard geen Gumbal achtige toestanden krijgen (absoluut niet) maar met een MINI onder je gat is dat vlotjes doorrijden toch wel erg leuk :D
Sepp schreef:By the way die 'iemand' die de route al eens had gereden en toch fout reed dat was ik. Maar dat wist je waarschijnlijk al :bleh
uiteraard, daarom stond er ook een simley achter :wink:
Ester
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: De Lier
Berichten: 299
Lid geworden op: 03 feb 2008, 21:20

16 mei 2009, 17:43

Ik vond het een geslaagde rit.
Het weer werkte ook erg goed mee.
Hierbij nog een paar fotootjes die mijn schoonouders gemaakt hebben. ( dat had Sepp goed geregeld. Wij hoefte niet naar moederdag. Moeder kwam naar ons toe :D )

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
[/img]
Afbeelding
Gebruikersavatar
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: De Lier
Berichten: 2639
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:52

16 mei 2009, 19:17

remco schreef: Maar het viel me alleen op dat op mooie kronkeldijkjes er zeer rustig gereden werd ondanks dat het overzichtelijk was. We moeten uiteraard geen Gumbal achtige toestanden krijgen (absoluut niet) maar met een MINI onder je gat is dat vlotjes doorrijden toch wel erg leuk :D
Sepp schreef:By the way die 'iemand' die de route al eens had gereden en toch fout reed dat was ik. Maar dat wist je waarschijnlijk al :bleh
uiteraard, daarom stond er ook een simley achter :wink:
Okay ik denk dat we eigenlijk hetzelfde vinden, het alleen allebei een beetje naar de andere kant uitleggen.
Ik naar de 'oude mannen' rijstijlkant :wink: en jij naar de wat vlottere doorrijstijl.
Dus no worries...volgende keer zal ik de handrem eraf halen, misschien scheelt dat? :mrgreen:
P.S. Ik hou ook wel van een beetje lekker doorscheuren hoor :wink: maar toen ik mijn opmerkingen hierboven
maakte had ik geloof ik niet zo'n topdag. 'Bad hairday' of zo. Dus mijn excuses daarvoor aan jou Remco.

Toen mijn vader onderstaande foto stond te schieten op die brug in het Westland toen liet Donstil de bandjes nog ff gieren en de uitlaten brullen!! Jaaaa...dat kon mijn pa wel waarderen. Heeft ie het nog over...hehehe...
Check dat bandenspoor van z'n rechter voorwiel :mrgreen:

Afbeelding
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
remco
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Den Haag
Berichten: 235
Lid geworden op: 24 feb 2008, 17:53

16 mei 2009, 19:29

Sepp schreef: ....'Bad hairday' of zo.....
ha ha Sepp en een "bad hairday".... :wink:

Afbeelding
Gebruikersavatar
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: De Lier
Berichten: 2639
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:52

16 mei 2009, 19:34

Beetje zelfspot kan geen kwaad toch? :mrgreen:
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
Gebruikersavatar
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede
Berichten: 13795
Lid geworden op: 05 mar 2008, 17:22

16 mei 2009, 20:00

Zijn bovenstaande foto's genomen door onderstaande mensen??
Leuk! :D
Afbeelding
MiniBeardie XL
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Voorhout
Berichten: 1099
Lid geworden op: 02 apr 2009, 19:15

16 mei 2009, 20:03

Ja :D

Die op de brug dan, niet in de kano :mrgreen:
Gebruikersavatar
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: De Lier
Berichten: 2639
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:52

17 mei 2009, 19:16

Hans, welk type Lotus is dat nou die jij hebt? Nooit eens een Elise of Exige overwogen? (mijn natte droom) :wink: Hoe staat dat in verhouding tot jouw Lotus? Die van jou is zeker nog spartaanser? Meer te vergelijken met een Donkervoort? Nog betere PK/gewichtsverhouding? In ieder geval erg gaaf dat ik hem eens in het echt heb kunnen zien, maar ben vergeten er naar te luisteren!! Als ik je filmpje zie, dan moet ik een volgende keer toch echt dat ding eens horen. En rechts gestuurd! Cool!

Afbeelding
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5414
Lid geworden op: 18 nov 2005, 10:21

18 mei 2009, 10:24

Sepp schreef:Hans, welk type Lotus is dat nou die jij hebt? Nooit eens een Elise of Exige overwogen? (mijn natte droom) :wink: Hoe staat dat in verhouding tot jouw Lotus? Die van jou is zeker nog spartaanser? Meer te vergelijken met een Donkervoort? Nog betere PK/gewichtsverhouding? In ieder geval erg gaaf dat ik hem eens in het echt heb kunnen zien, maar ben vergeten er naar te luisteren!! Als ik je filmpje zie, dan moet ik een volgende keer toch echt dat ding eens horen. En rechts gestuurd! Cool!

Afbeelding
@Sepp een Elise is te soft :mrgreen: Je kan hem wel vergelijken met een Donkervoort maar er zijn Donkies die ik niet bij kan houden, deze heeft iets meer ruimte binnenin alleen totaal geen bagageruimte en geen dak dus soms niet altijd even handig..
maar wel een hoop fun! :D
Hier een filmpje met een sprint tegen een 280pk Donkervoort 100pk meer en ongeveer hetzelfde gewicht..




Een Exige S2 had een betere keus kunnen zijn (kwa bruikbaarheid) maar dit is meer fun..
seirv
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Delft
Berichten: 622
Lid geworden op: 23 mei 2007, 19:02

05 apr 2010, 12:33

Ook in 2010 is er een ZHZ met een totaal nieuwe route. Nog niet ingeschreven? Neem even een kijkje bij de
2010 editie.

Terug naar “Afterparty”