1e Mac-Meet Heerenveen 22-03-2013
- wheeler
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
klopt. Ik vond matzwarte aero niet zo mooi in zwarte wagen dus dit was beste oplossing. Het is aftermarket maar het "blend" lekker dus we houden het lekker zo. Let op dat je ook deze grill moet dremelen om 'm passend te krijgen. ebay
Bedankt voor de foto's, Martijn! Lekker fotograferen op 6400isoMartijnGizmo schreef:Is een Cades-grill:
klopt. Ik vond matzwarte aero niet zo mooi in zwarte wagen dus dit was beste oplossing. Het is aftermarket maar het "blend" lekker dus we houden het lekker zo. Let op dat je ook deze grill moet dremelen om 'm passend te krijgen. ebay
- MrSmith
- Be Mini
Bericht
ik vind de grill mooi! weer iets anders dan de jcw grill.. alleen bovenste gedeelte is natuurlijk niet los te verkrijgen.. dremelen moet alleen voor de grill in de bumper net als de jcw? of moet je de grill voor de motorkap gedeelte ook dremelen?wheeler schreef:Bedankt voor de foto's, Martijn! Lekker fotograferen op 6400isoMartijnGizmo schreef:Is een Cades-grill:
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Cades-grill past gewoon in de standaardbumper zonder aanpassingen. Enige nadeel is dat er geen kunststof zit het stuk motorkap achter de gril, maar bij een zwarte MINI zie je dat niet...
ISO6400, een stop onderbelicht (dus effectief 12800) en dan nog op 1/30s zitten op f/1.4. Ik geloof dat het een goed idee was om een 5D mee te namen ipv m'n PEN.wheeler schreef:Bedankt voor de foto's, Martijn! Lekker fotograferen op 6400iso
Onze sponsors