Race MINI in DSC op Rizla Day Assen en meer!

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Gebruikersavatar
MaVaEe
Koeien-teller
Locatie: Doorn
Berichten: 6522
Lid geworden op: 11 jul 2007, 21:49

16 aug 2010, 17:43

Oude snoepert he die Wim! :mrgreen:
Fred schreef: Die sls is echt de mooiste merc sedert jaren, deftige opvolger voor de gülwing 8) 8) 8)
x2!
Gebruikersavatar
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede
Berichten: 13795
Lid geworden op: 05 mar 2008, 17:22

16 aug 2010, 23:34

GE-WEL-DIG!

stuk voor stuk prachtplaten! 8) 8)
wall-e
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Castricum
Berichten: 2757
Lid geworden op: 13 feb 2009, 14:17

17 aug 2010, 08:11

Wow Wim, mooie platen zeg, en een zeer prettige afwisseling van onderwerpen :mrgreen: ik zoek nog een fotograaf :roll:
Afbeelding
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
wheeler
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Leeuwarden
Berichten: 1175
Lid geworden op: 13 jun 2010, 11:54

17 aug 2010, 17:33

Mooie foto's Wim, complimenten!
the blue lobster
Niko N.
Contacteer:
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 3585
Lid geworden op: 12 feb 2006, 22:19

17 aug 2010, 23:11

Bedankt voor alle complimenten. :-)) (voel me er toch altijd wat opgelaten bij)

Het is bij mij de passie voor de autosport, en de kick om als gewone toeschouwer en amateur zonder hesjes
en vestjes plaatjes te maken die al wat gaan lijken op het werk van de professionals langs de baan.

@ Walter: Ga je het circuit op. :wink:
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

Afbeelding
MiniBeardie XL
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Voorhout
Berichten: 1099
Lid geworden op: 02 apr 2009, 19:15

18 aug 2010, 11:51

the blue lobster schreef:Het is bij mij de passie voor de autosport, en de kick om als gewone toeschouwer en amateur zonder hesjes en vestjes
plaatjes te maken die al wat gaan lijken op het werk van de professionals langs de baan.
Nou, dat lukt aardig dan :wink:
iDarkDesign
Transformer
Locatie: Amsterdam
Berichten: 5201
Lid geworden op: 15 mei 2006, 17:22

18 aug 2010, 16:45

Wim cijfert zichzelf graag weg. Wim heeft nog NOOIT slechte foto's gemaakt. Hij zou ook een rolletje vol kunnen schieten. Een avondje in de dark room doorbrengen en dan zouden alle platen stuk voor stuk mooie platen zijn!
Afbeelding
Blij dat ie het weer doet! De versnellingsbak kan de power niet aan van dit beest.


iDD
Gebruikersavatar
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: De Lier
Berichten: 2639
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:52

18 aug 2010, 19:02

MiniBeardie XL schreef:
the blue lobster schreef:Het is bij mij de passie voor de autosport, en de kick om als gewone toeschouwer en amateur zonder hesjes en vestjes
plaatjes te maken die al wat gaan lijken op het werk van de professionals langs de baan.
Nou, dat lukt aardig dan :wink:
x2 8)
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
wall-e
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Castricum
Berichten: 2757
Lid geworden op: 13 feb 2009, 14:17

21 aug 2010, 13:46

the blue lobster schreef:Bedankt voor alle complimenten. :-)) (voel me er toch altijd wat opgelaten bij)

Het is bij mij de passie voor de autosport, en de kick om als gewone toeschouwer en amateur zonder hesjes
en vestjes plaatjes te maken die al wat gaan lijken op het werk van de professionals langs de baan.

@ Walter: Ga je het circuit op. :wink:
Tja die vraag krijg ik vaker :mrgreen: :roll: circuit lijkt me heel gaaf, alleen gaat mijn ervaring niet verder dan de 'veilige' kartbaan...eerst maar een keertje mee naar een dagje zantvoort/assen/RING, voordat ik mijn wagen op de pijnbank leg... >)

Nee ik moest even hieraan denken bruidsstoet..

als je deze stoet mooi op de plaat zou kunnen krijgen zou top zijn :wink: ik PM je wel ff.
Afbeelding
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
the blue lobster
Niko N.
Contacteer:
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 3585
Lid geworden op: 12 feb 2006, 22:19

22 aug 2010, 00:40

PM retour. :icon_top:
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

Afbeelding

Terug naar “Afterparty”