Mmmm het zijn toch meer foto's dan k dacht
DUMPD 2013
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
DUMPD 2013
Laatst gewijzigd door Casper op 17 aug 2013, 20:47, 1 keer totaal gewijzigd.
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Re: DUMPD 2013
Leuke foto's Casper... je was wel verzot op die fles Champie zeker... die staat er 2 keer
Je lens doet het weer helemaal top zo te zien.
Je lens doet het weer helemaal top zo te zien.
- StefanCS
- Bijna verslaafd
Bericht
Wel aantal mooie wagens. Geen foto's van de Juke R? Dacht dat die ook zou komen.
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja die was er maar daar viel niet echt fatsoenlijk een foto van te maken stond tussen 2 kramen in en daar was het erg druk
Ik wou niet weer me lens stuk makenStefanCS schreef:Wel aantal mooie wagens. Geen foto's van de Juke R? Dacht dat die ook zou komen.
Ja die was er maar daar viel niet echt fatsoenlijk een foto van te maken stond tussen 2 kramen in en daar was het erg druk
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Mooie plaatjes gemaakt Casper.
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "
- Cheek-O
- Sponsor
- Contacteer:
Bericht
mooie shotjes!
die mini met dat paarse bekleding ziet er ook wel strak uit!
alleen ik zou niet kiezen voor paars!
die mini met dat paarse bekleding ziet er ook wel strak uit!
alleen ik zou niet kiezen voor paars!
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb ook nog een foto of 20 gepost. Zie m'n flickr set: http://www.flickr.com/photos/76028544@N ... 112627222/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kleine pre-selectie:
IMG_3080.jpg by 1370 Photography, on Flickr
IMG_3060.jpg by 1370 Photography, on Flickr
IMG_3070.jpg by 1370 Photography, on Flickr
Helaas had ik de focus op auto staan, dus een hoop onscherpte
Kleine pre-selectie:
IMG_3080.jpg by 1370 Photography, on Flickr
IMG_3060.jpg by 1370 Photography, on Flickr
IMG_3070.jpg by 1370 Photography, on Flickr
Helaas had ik de focus op auto staan, dus een hoop onscherpte
- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Er zat erg veel leuk speelgoed tussen ja. Maar vond het niet zo super. Vooral erg klein.
Was er binnen een dikke 1,5 uur alweer doorheen. Dus daarna met mn vriendin maar naar Nijmegen gegaan. Was die ook weer blij haha. Op speedhunters.com staan ook wel leuke verslagen van Dumpd BTW.
Was er binnen een dikke 1,5 uur alweer doorheen. Dus daarna met mn vriendin maar naar Nijmegen gegaan. Was die ook weer blij haha. Op speedhunters.com staan ook wel leuke verslagen van Dumpd BTW.
- Richard030
- Bijna verslaafd
Onze sponsors