15e Swetterhage-Run 2010

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Gebruikersavatar
HK
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Emmeloord
Berichten: 1410
Lid geworden op: 18 mar 2007, 16:55

15 jul 2010, 21:01

Berthil schreef:De client van Harry heb ik wel 5 keer de hand geschud, die kwam iedere keer kennis maken :)
Jij hebt indruk op hem gemaakt. :icon_top:

John is zijn naam. Ik was blij dat mijn oren, na de run er nog aanzaten :shock: .
Hij bleef maar praten.
Vorig jaar was Luuk mijn bijrijder :)( . Die kon ook zo lekker kleppen.
mr x
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: biddingcity
Berichten: 39
Lid geworden op: 03 jul 2010, 15:22

15 jul 2010, 21:09

Blackbird schreef:Mijn "neef" en ik hebben ook weer erg veel plezier gehad! Met dank aan Freddy voor deze foto.
ik geloof dat hij inmiddels een hele grote familie heeft,
het leuke is dan wel weer dat hij namen onthoud van zijn neven en nichten :D
-Mini cooper S R53-
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

15 jul 2010, 22:58

Laten we alvast afspreken dat we volgend jaar gewoon weer naar de chinees in Zoeterwoude gaan als afsluiting! Tradities zijn er om in stand te houden! :wink:
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Gebruikersavatar
BlackBird
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Eindhoven
Berichten: 423
Lid geworden op: 23 okt 2007, 16:06

16 jul 2010, 15:18

Marcel Always Open schreef:Laten we alvast afspreken dat we volgend jaar gewoon weer naar de chinees in Zoeterwoude gaan als afsluiting! Tradities zijn er om in stand te houden! :wink:
Ja, helemaal mee eens! :D

Over lol gesproken:
Afbeelding
Hoezo goeie zin? :D :D :D :D :D :D :D :D
Met wederom dank aan mijn Doetinchemse paparazzi-maatje van wie ik een fototoestel heb mogen lenen. Ik was de mijne vergeten. Mijn "neef" heeft mij hele dag door gevraagd hoeveel foto's er al op de camera staan. Dat getal heeft hij steeds opnieuw opgeschreven. Hij heeft altijd pen en papier bij. Hij heeft ook gevraagd over hoeveel weken ik de foto's opstuur. Dat is ook genoteerd. Daar moet ik gevolg aan geven :mrgreen:
Gebruikersavatar
HK
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Emmeloord
Berichten: 1410
Lid geworden op: 18 mar 2007, 16:55

16 jul 2010, 19:37

Marcel Always Open schreef:Laten we alvast afspreken dat we volgend jaar gewoon weer naar de chinees in Zoeterwoude gaan als afsluiting! Tradities zijn er om in stand te houden! :wink:
Kan ik me in vinden. :D
fears
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: doetinchem
Berichten: 37
Lid geworden op: 09 aug 2006, 16:03

16 jul 2010, 21:06

volgend jaar zeker weer naar de chinees vond het weer een super dag :D leuk weer een aantal bekenden te zien
DrAtomic
Be Mini
Be Mini
Locatie: Haarlem
Berichten: 472
Lid geworden op: 29 mei 2009, 00:35

17 jul 2010, 11:05

Mooie verhalen en plaatjes!
MiniBeardie XL
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Voorhout
Berichten: 1099
Lid geworden op: 02 apr 2009, 19:15

17 jul 2010, 12:25

Nog veel meer foto's op de site van de Swetterhage-run

Onder andere:


Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Zuiden
Berichten: 13431
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04
Nederland

17 jul 2010, 12:47

Afbeelding
Gebruikersavatar
MINIf57JCW
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Wijchen
Berichten: 525
Lid geworden op: 17 jan 2006, 19:42
Nederland

18 jul 2010, 12:01

Zo eindelijk even de tijd om even iets te schrijven over Swetterhage (15de) 2010. Wat een feest. Het was warm bij de start en dat komt niet alleen door de zon maar ook door vele mensen die zich zo inzetten tijdens dit jaarlijkse evenement.

En wat een eer om er weer bij te kunnen zijn. Zag ook weer veel mensen die gelukkig jaarlijks weer van de partij zijn. Enkele heb ik snel even gesproken en andere wel snel gezien maar niet gesproken. Doen we volgend jaar wel weer.

En wat is het terecht dat Walter zijn Koninklijke onderscheiding heeft ontvangen voor de organisatie van dit geweldige evenement voor Mini rijders en uiteraard de bewoners. Heb enorm genoten. Alleen door de WK koorts ben ik na terugkomst in Swetterhage meteen weer naar huis gegaan. Het mocht niet helpen. Volgens jaar zal ik zeker mijn best doen om er weer bij te zijn en dan daarna ook maar weer met z'n alle gezellig ergens eten. Het zal dan ook voor mij een speciale worden aangezien het dan de 5e editie wordt van Red Scorpion.

Ik had wat video opnames gemaakt in de auto en hieronder kun je het YouTube filmpje nog even bekijken en nagenieten.



Organisatie en vooral Walter bedankt voor alles in al die jaren!
The Most Dangerous Combination Since Nitro and Glycerine!
Afbeelding
MINI (F57) John Cooper Works Cabrio & MINI Cooper (R50)
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Zuiden
Berichten: 13431
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04
Nederland

18 jul 2010, 23:07

Leuke film Joris 8)

Als ik dat zo terug kijk denk ik dat dit het enigste evenement in Nederland is waar de Classic Mini rijders, New Mini rijders én de politie heel veel plezier met elkaar hebben. Even afgezien van de bewoners natuurlijk :)

Terug naar “Afterparty”