Nürburgring topic van 2014
- Berthil
- Volledig MINI minded!
- Richard030
- Bijna verslaafd
- PjV
- Be Mini
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Nürburgring topic van 2014
Niet gezien inderdaad
Ik heb mijn transponder opgehaald en tussen twee sluitingen door 5 rondjes kunnen doen.
De drukte rond de Ring deed het ergste vermoeden maar op de Ring was het lekker rijden.
Ik heb mijn transponder opgehaald en tussen twee sluitingen door 5 rondjes kunnen doen.
De drukte rond de Ring deed het ergste vermoeden maar op de Ring was het lekker rijden.
- Berthil
- Volledig MINI minded!
- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
thats me!! Grappig om je toch nog ff tegen te komen op de rotonde.
We hadden 4 rondjes in totaal gedaan. Waarvan 3 al voor 12 uur. Verder heel veel ongelukken gezien en heel veel zon
thats me!! Grappig om je toch nog ff tegen te komen op de rotonde.
We hadden 4 rondjes in totaal gedaan. Waarvan 3 al voor 12 uur. Verder heel veel ongelukken gezien en heel veel zon
- Richard030
- Bijna verslaafd
- PjV
- Be Mini
Bericht
Laatst gewijzigd door PjV op 12 mar 2014, 09:39, 1 keer totaal gewijzigd.
- Raj
- Sponsor
- Contacteer:
Bericht
Oh van dat nieuwe asfalt word ik me toch een potje blij haha! Ziet er mooi uit!
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Op 3:23 kom ik voorbij en mooi gefilmd
5 rondjes gedaan maar achter elkaar tussen twee sluitingen.
Anders had Batje misschien nog een rondje mee kunnen rijden maar zag je niet meer bij de sluiting van 16.00u
[BBvideo 650,395][/BBvideo]
5 rondjes gedaan maar achter elkaar tussen twee sluitingen.
Anders had Batje misschien nog een rondje mee kunnen rijden maar zag je niet meer bij de sluiting van 16.00u
[BBvideo 650,395][/BBvideo]
- Raymond
- Volledig MINI minded!
- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nee Berthil we zijn om 3 uur ongeveer gegaan. We zeiden nog van als t om kwart voor 3 niet open gaat dan gaan we er vandoor. Dus vandaar. Heb nog 2 ronden op mn kaartje staan dus wordt vervolgd
Dit is een leuke voor zwart wit met wat kleurtjes die eruit springen. Iets met geel zeg maar
En dit is gewoon een toffe foto. Heerlijk dat ie zo helemaal ingeveerd is. Wielkast achter is ook weer een beetje ruimer
Dank u. Heb er twee gevonden die ik graag zonder watermerk wil. Dus hopelijk dat ik snel wat hoor van die mensen.Raymond schreef:Mooie foto Bart..
Dit is een leuke voor zwart wit met wat kleurtjes die eruit springen. Iets met geel zeg maar
En dit is gewoon een toffe foto. Heerlijk dat ie zo helemaal ingeveerd is. Wielkast achter is ook weer een beetje ruimer
- Cheek-O
- Sponsor
- Contacteer:
Bericht
Their plans include relocating the roller coaster to another town in the region, scrapping the maligned ring card payment system, and remodelling the current Eifeldorf as a Silverstone-style technology park.
hebben jullie dit wel gelezen?
hebben jullie dit wel gelezen?
Onze sponsors