Nürburgring topic van 2014
- Kristel
- Enthousiast
- Contacteer:
Bericht
Re: Nürburgring topic van 2014
Gaan er nog meer mensen van het forum 23 maart naar de Nurburgring?
- Batje
- Volledig MINI minded!
- Kristel
- Enthousiast
- Contacteer:
Bericht
O jammer! Dan vier ik mijn verjaardag de 16deNiekcarfreak schreef:23e moet ik normaal gezien werken, misschien ga ik de 16e.
- Kristel
- Enthousiast
- Contacteer:
Bericht
Dankjewel! Ik ben 14 maart echt pas jarig dan word ik 18 jaartjes jongNiekcarfreak schreef:Gefeliciteerd alvast. Proost!Kristel schreef:O jammer! Dan vier ik mijn verjaardag de 16deNiekcarfreak schreef:23e moet ik normaal gezien werken, misschien ga ik de 16e.
- Kristel
- Enthousiast
- Contacteer:
Bericht
Na mijn rijbewijs ga ik sparen voor een mini 1000 of 1300, ik krijg waarschijnlijk van mijn vader al angel eye koplampen voor mijn verjaardag <3
Haha gaat snel he!Niekcarfreak schreef:Ik wil wel ruilen, ben bijna 30 jaar ouder. Het beste is er wel af..........
Na mijn rijbewijs ga ik sparen voor een mini 1000 of 1300, ik krijg waarschijnlijk van mijn vader al angel eye koplampen voor mijn verjaardag <3
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Had ik nou goed gelezen dat de Ring verkocht is?
Nog geen 50, je bent nog niet eens halverwegeNiekcarfreak schreef:Ik wil wel ruilen, ben bijna 30 jaar ouder. Het beste is er wel af..........
Had ik nou goed gelezen dat de Ring verkocht is?
- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Op de app van de ring staat wel iets inderdaad. Maar nog steeds niet echt duidelijk hoe en wat.
Zolang het GP circuit zondag maar open is vind ik alles goed haha.
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Volgens mij zijn er nog nooit zoveel Touristenfahrten geweest als er nu in 2014 gepland staan....
- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Haha nee idd. Je kunt ieder weekend wel los als je wilt. Op de ring of t GP circuit.
- Kristel
- Enthousiast
- Contacteer:
Bericht
Hoe heet die?
Bestaat er een app dan?Batje schreef:Op de app van de ring staat wel iets inderdaad. Maar nog steeds niet echt duidelijk hoe en wat.
Hoe heet die?
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Op de website staat dat de Ring komende zondag al open is i.p.v. de 16e.
De werkzaamheden zijn sneller klaar dan verwacht door het mooie weer maar er zijn nog wel een paar plekken waar je langzaam moet.
Als het zonnetje schijnt ga ik met Nera de transponder halen want Azzurra tocht nu een beetje
[
De werkzaamheden zijn sneller klaar dan verwacht door het mooie weer maar er zijn nog wel een paar plekken waar je langzaam moet.
Als het zonnetje schijnt ga ik met Nera de transponder halen want Azzurra tocht nu een beetje
[
- StefanCS
- Bijna verslaafd
Onze sponsors