Nürburgring topic van 2014
- coopers1987
- Volledig MINI minded!
- Richard030
- Bijna verslaafd
Bericht
Re: Nürburgring topic van 2014
Jij heb nu je JCW filter, dus je kan makkelijk nu ff een rondje zelf knallenboris_brznjef schreef:Ik wil bij iemand shotgunnen
- Peter
- Volledig MINI minded!
- Kristel
- Enthousiast
- Contacteer:
Bericht
Ik ga er met de 24 uurs race heen!
Tentje naast de baan en genieten van de heerlijke auto's die voorbij komen scheuren!
Het weekend van 20 juni, helaas duurt dat nog een paar maanden..
Tentje naast de baan en genieten van de heerlijke auto's die voorbij komen scheuren!
Het weekend van 20 juni, helaas duurt dat nog een paar maanden..
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
^^ datfrankie schreef:Ik ga pas weer als de zomerbanden er weer onder zitten
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance
- Ward
- Volledig MINI minded!
Bericht
Waar wacht je nog op, echt winter kan je het niet noemenmushrop schreef:^^ datfrankie schreef:Ik ga pas weer als de zomerbanden er weer onder zitten
- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb alleen een vraagje.
Is t nu verplicht om winterbanden te hebben, kan me ergens herinneren dat t alleen moet als t weer er naar is. Want t is ook weer zoiets om met mn smalle winter hoepeltjes erheen te gaan...
Is t nu verplicht om winterbanden te hebben, kan me ergens herinneren dat t alleen moet als t weer er naar is. Want t is ook weer zoiets om met mn smalle winter hoepeltjes erheen te gaan...
- Richard030
- Bijna verslaafd
Bericht
In Duitsland is het verplicht om op winterbanden te rijden bij winterse omstandigheden.
Dit is wel een mooi overzicht:
http://www.debandenwisselweken.nl/winte ... tAodwRgAuQ
Kun je zien welke landen de verplichting hebben en van wanneer tot wanneer..
Dit is wel een mooi overzicht:
http://www.debandenwisselweken.nl/winte ... tAodwRgAuQ
Kun je zien welke landen de verplichting hebben en van wanneer tot wanneer..
- Ward
- Volledig MINI minded!
Bericht
O ja dat was ik even vergeten... Toch maar wachten op het vorjaar dan
- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Of een droge dag uitzoeken, want als ik het goed lees. Is het niet verplicht zolang t weer fatsoenlijk is.
Zeg boven nul en geen sneeuw of nattigheid op en langs de weg.
Anders moet ik mn dakdragers om gaan bouwen tot banden rek...
Zeg boven nul en geen sneeuw of nattigheid op en langs de weg.
Anders moet ik mn dakdragers om gaan bouwen tot banden rek...
- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Tja zo'n lekker vage omschrijving, wanneer is t winters weer. Als t wit is buiten, als t vriest, als t nat is en rond t vriespunt......
Daar zit ik een beetje mee, zul je altijd zien dat je er net tussen uitgepikt word en zuur bent. Dan is t een dure rit op en neer ben ik bang.
Nee dat snap ik dat het wel kan. Maar denkt oom agent daar ook zo over. Want winters weer....Niekcarfreak schreef:Mijn Mini staat op Michelin Super Sport zomerbanden en daar heb ik eind 2013 en begin dit jaar al mee op de Ring gereden op nat en droog en dat gaat prima en is ook toegestaan als er geen sneeuw of ijzel is.
Het was soms maar 2 a 3 graden boven nul maar dat geeft niet. Die 7 graden regel is een beetje achterhaald. Natuurlijk moet je niet op de grip rekenen die je hebt bij 20+.
Zodra het wintert blijft onze Mini in de garage want daar heb ik geen winterbanden voor, dan mag onze daily door de zooi.
Tja zo'n lekker vage omschrijving, wanneer is t winters weer. Als t wit is buiten, als t vriest, als t nat is en rond t vriespunt......
Daar zit ik een beetje mee, zul je altijd zien dat je er net tussen uitgepikt word en zuur bent. Dan is t een dure rit op en neer ben ik bang.
- Kristel
- Enthousiast
- Contacteer:
Bericht
Sorry dit hoor eigenlijk niet hier maar raad jullie aan om de film Rush te gaan kijken.
Ik zelf vind het een hele indrukwekkende goeie film!
Ik zelf vind het een hele indrukwekkende goeie film!
Onze sponsors