Haha ja; wat is daar de goeie reactie op...
Cool dat je de grote navi krijgt! Maar balen dat je langer moet wachten...
Leveringsprobleem navigatie/wired
- Swen82
- One wheel wonder
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Leveringsprobleem navigatie/wired
Moet volgende week langs de dealer, zal dan eens vragen. Ben nu ook wel benieuwd. Komt ook een wijziging in de systemen. Volgens mij krijgen ze vanaf jullie een upgrade naar een luxere versie zoals de 7 serie. (Voor BMW dan)
- Swen82
- One wheel wonder
Bericht
Dan ga ik checken of ze de normale business navi ook gaan updaten, want die van ons staat geplanned voor juli. Zou zonde zijn als er vlak daara een update komt.
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het is ook bevestigd door BMW, gelukkig lijkt mijne net op tijd te zijn, en er geen last van te krijgen. Betekent wel dat ik niets meer kan aanpassen, dan wordt het namelijk gezien als nieuwe bestelling.
- Pretarca
- Nieuw Lid
Bericht
Inderdaad want mijn dealer zegt dat het om een aardbeving in Japan gaat. Ik zit ook te wachten op levering van mijn Mini, die voorzien was in juni. In ieder geval een vertraging van een maand. Hopelijk heeft hij dan wel het nieuwe upgraded XL infotainment systeem.Sjieve schreef:Ik kan ook geen grote aardbeving in China vinden, maar vaak zijn er (in verre landen) aardbevingen waar wij hier niets van horen.
- Sjieve
- Leerling Mini lid
Bericht
Ik heb eind vorige week nog ff contact gehad met de dealer:
Eerst stond de auto gepland om in juli geleverde te worden, later op "nog niet ingepland". Daarna op september en nu op augustus. M.a.w. het lijkt erop dat de auto inderdaad een maand later dan (in eerste instantie) gepland geleverd gaat worden.
Eerst stond de auto gepland om in juli geleverde te worden, later op "nog niet ingepland". Daarna op september en nu op augustus. M.a.w. het lijkt erop dat de auto inderdaad een maand later dan (in eerste instantie) gepland geleverd gaat worden.
- Pretarca
- Nieuw Lid
Bericht
Mijn dealer heeft mij wel vanaf de oorspronkelijk geplande leveringsdatum een vervangwagen beloofd. Dat is toch een mooi gebaar.
- Pretarca
- Nieuw Lid
Bericht
Wat ik begreep is dat door omstandigheden de vereiste hoeveel XL infotainment systemen voor levering serie 2016 niet meer gemaakt konden worden. Deze bestellingen moeten nu wachten op de levering XL 2017. Dat is een upgrade.
Een bijkomend voordeel is dat je er nog wat opties bij kunt bestellen, opties waarvan je achteraf denkt dat zou toch ook leuk zijn om die er op te hebben. Ik heb er tot nu 2 bij besteld. Misschien is het allemaal wel een verkooptruc.
Een bijkomend voordeel is dat je er nog wat opties bij kunt bestellen, opties waarvan je achteraf denkt dat zou toch ook leuk zijn om die er op te hebben. Ik heb er tot nu 2 bij besteld. Misschien is het allemaal wel een verkooptruc.
- Sjieve
- Leerling Mini lid
Onze sponsors