Dynamic Demper Control
- philip68
- 4 op een rij!
- Locatie: Den Haag
Bericht
Dynamic Demper Control
Weet iemand of deze ook is af te stellen in normal mode/green mode? In Sport mode is er de optie om het aan en uit te zetten in het menu, bij andere modes niet....of zie ik iets over het hoofd? :-)
- ITSU028
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Oosterbeek
Bericht
Re: Dynamic Demper Control
Naar mijn weten niet, alleen de sportmodes heeft extra optie's vwb aandrijving en onderstel (alhoewel ik vind dat dit geen grote verschillen geeft)
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
F56S JCW PRO LCI
- niekcarfreak
- NMC Moderator
Bericht
Re: Dynamic Demper Control
Klopt. Enkel in SPORT kun je de vering stugger instellen. Tevens voelt dan het sturen zwaarder.
- lucgallet
- Nieuwsgierig
- Locatie: oedelem
Bericht
Re: Dynamic Demper Control
Hallo,
Ja, juist in sport kan je de vering aanpassen ik ben wel blij dat ik deze optie heb.
En ik vind dat je het goed voelt de verschillende standen sport midi en green en bij sport harder en zachter.
Ik rij wel met alu-velg 17 en geen runflatbanden.
Ja, juist in sport kan je de vering aanpassen ik ben wel blij dat ik deze optie heb.
En ik vind dat je het goed voelt de verschillende standen sport midi en green en bij sport harder en zachter.
Ik rij wel met alu-velg 17 en geen runflatbanden.
Waarom heb ik niet eerder een mini Cooper gekocht
- hansnl1
- Be Mini
Bericht
Re: Dynamic Demper Control
Ik ben het met Luc eens.
DDC is een optie, maar dan wel een aanrader.
Test maar eens een Fx zonder en een Fx met DDC bij verkeersdrempels.
Je zult verbaasd zijn.
Wij hadden in onze F56 Cooper RFT geen DDC, omdat wij het niet nodig vonden. Het was wel stug, maar a la.
Tijdens een proefrit met een F56 JCW RFT met DDC ging een wereld open. Het kon dus toch, de vering die bij verkeersdrempels de "oneffenheden" opving t.g.v. comfort.
Het keuzevinkje was meteen gezet, toen wij de Cooper S Seven bestelden.
DDC zou eigenlijk standaard moeten zijn!
DDC is een optie, maar dan wel een aanrader.
Test maar eens een Fx zonder en een Fx met DDC bij verkeersdrempels.
Je zult verbaasd zijn.
Wij hadden in onze F56 Cooper RFT geen DDC, omdat wij het niet nodig vonden. Het was wel stug, maar a la.
Tijdens een proefrit met een F56 JCW RFT met DDC ging een wereld open. Het kon dus toch, de vering die bij verkeersdrempels de "oneffenheden" opving t.g.v. comfort.
Het keuzevinkje was meteen gezet, toen wij de Cooper S Seven bestelden.
DDC zou eigenlijk standaard moeten zijn!
- ITSU028
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Oosterbeek
Bericht
Dynamic Demper Control
T'is maar net wat je wil en zoekt. Heb een set KW v1 eronder, mis de DDC niet. Wat veel verschil maakt zijn rft of non rft banden.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
F56S JCW PRO LCI
Onze sponsors