Zit er over te denken om een anti-diefstal systeem voor mijn Mini Cooper F55 aan te schaffen, alleen zou graag vernemen wat jullie mij aanraden.
Zat zelf te denken aan een Bullock pedaalslot of een Defa disk-lok.stuurslot
Een alarm is ook een optie , alleen hoor ik daar verschillende ervaringen over.
Mvg,
Olaf
Welk anti-diefstal systeem?
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Welk anti-diefstal systeem ?
Geen idee, ik heb zelf het a-fabriek klasse 3 alarm mee besteld.
Heb er wel een dashcam in hangen misschien dat ze daar ook iets van afschrikken? Maar ja als ze die gewoon meenemen... Maar als het ze niet lukt om binnen te komen staan ze er wel gekleurd op!
Heb er wel een dashcam in hangen misschien dat ze daar ook iets van afschrikken? Maar ja als ze die gewoon meenemen... Maar als het ze niet lukt om binnen te komen staan ze er wel gekleurd op!
- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mijn anti-diefstal systeem, een goede verzekering...
"Orange is the happiest color!"
- Olaf1964
- Leerling Mini lid
Bericht
Ja, heb ook een goede Mini verzekering, maar zou het jammer vinden dat ze een poging zouden proberen om de auto of wat dan ook proberen mee te nemen. Vandaar mijn overweging om een pedaal- of stuurslot aan te schaffen. Een alarm vind ik best aan de dure kant klasse 3 voor euro 650,00. Misschien heeft iemand van hier ervaring met een pedaal- en of stuurslot?
- mieffel
- Nieuwsgierig
Bericht
Overigens heb ik ook het Klasse 3 alarm af fabriek.
Welke dashcam heb je ? En hoe heb je de voeding weggewerkt/aangesloten ?peter schreef:Geen idee, ik heb zelf het a-fabriek klasse 3 alarm mee besteld.
Overigens heb ik ook het Klasse 3 alarm af fabriek.
Onze sponsors