Autovisie-MINI-lezersreis Ardennen, beperkt plaats!

volumex
Enthousiast
Enthousiast
Locatie: Pijnacker
Berichten: 94
Lid geworden op: 13 nov 2010, 21:42

Autovisie-MINI-lezersreis Ardennen, beperkt plaats!

28 mar 2012, 22:45

Het volgende nieuws kwam ik tegen op de website van Autovisie:

De redactie van Autovisie heeft een prachtige MINI-lezersreis samengesteld. Het gaat om een meerdaagse in de Belgische Ardennen, met routes speciaal gemaakt voor de MINI-rijder. Vandaar ook de naam 'Met een MINI door de Ardennen'.

De tocht is te rijden met de eigen MINI, maar tegen meerprijs kan het ook met een MINI beschikbaar gesteld door Autovisie (waaronder de roadster!).

Verblijf is in Quartier Latin, een bijzonder 4*** hotel in het pittoreske Marche-en-Famenne (met prachtig terras) en is inclusief ontbijten, diners en bijbehorende dranken én een parkeerplaats voor de MINI in de garage van het hotel.

Lees Autovisie nummer 7 er op na of kijk op de onderstaande link voor meer info

http://www.telegraaf.nl/autovisie/event ... nen__.html
Laatst gewijzigd door volumex op 28 mar 2012, 23:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Ester
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: De Lier
Berichten: 299
Lid geworden op: 03 feb 2008, 21:20

28 mar 2012, 22:55

LEUK!
Maar waarom een week later dan MU2012?
Ik verkies persoonlijk MINI United boven dit uitje.
Afbeelding
volumex
Enthousiast
Enthousiast
Locatie: Pijnacker
Berichten: 94
Lid geworden op: 13 nov 2010, 21:42

28 mar 2012, 22:59

De een gaat voor een evenement met het maximale aantal auto's, de ander voor iets kleinschaligers. In Mazda MX-5-kringen werkte dat net zo. De een schreef in op een mega-event met een paar 100 auto's, de ander op een evenement met een kleiner aantal deelnemers. Voordeel van zo'n kleiner evenement is, zo heb ik in mijn MX-5-clubtijd ervaren, dat je een veel leuker contact hebt met je 'ritgenoten'. Ik zou het dus wel weten...;-))
Wimvs
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Lisse
Berichten: 311
Lid geworden op: 19 jul 2010, 15:27

29 mar 2012, 10:37

voor 50eu meerprijs (pp) heb je dus een mini van mini nederland voor een heel weekend !?

en als je 60eu meer betaald mag je in je uppie op een kamer liggen :s

Maar idd voorkeur voor groot of klein event verschilt, ziet er wel leuk uit maar ik laat deze voorbij schieten :wink:
Gebruikersavatar
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10010
Lid geworden op: 29 okt 2016, 08:03

29 mar 2012, 19:28

De route staat gewoon in het magazine zelf :roll: , dus zou je zelf op eigen houtje met een groepje kunnen organiseren.
volumex
Enthousiast
Enthousiast
Locatie: Pijnacker
Berichten: 94
Lid geworden op: 13 nov 2010, 21:42

29 mar 2012, 21:09

Alles kan. Maar ik denk dat het wel eens wat anders is om het in Autovisie-verband te doen. Geeft weer eens nieuwe inzichten. En voor de mensen die eens een (andere) MINI willen proberen is dit wel een mooie buitenkans.
parklaneworks
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Rotterdam
Berichten: 3351
Lid geworden op: 23 mar 2006, 14:28

29 mar 2012, 22:02

Ik ben enkele jaren geleden met Autovisie naar de 1000Miglia geweest. Dat hadden ze prima georganiseerd, dus zeker leuk om met een reis, door Autovisie georganiseerd, mee te doen.

Inderdaad jammer dat het net na MU is, anders had ik zeker meegegaan. Ik kom dat weekend net terug uit Frankrijk.
Gebruikersavatar
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10010
Lid geworden op: 29 okt 2016, 08:03

29 mar 2012, 22:17

volumex schreef:Alles kan. Maar ik denk dat het wel eens wat anders is om het in Autovisie-verband te doen. Geeft weer eens nieuwe inzichten. En voor de mensen die eens een (andere) MINI willen proberen is dit wel een mooie buitenkans.
Dat snap ik, maar ik bedoelde meer omdat de datum voor veel mensen niet uit komt door MU.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

30 mar 2012, 14:45

bad timing idd, maar leuke aanbieding. Zat er gisteren ook al naar te kijken toen de AV in de bus viel..
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
volumex
Enthousiast
Enthousiast
Locatie: Pijnacker
Berichten: 94
Lid geworden op: 13 nov 2010, 21:42

30 mar 2012, 21:03

Tja, ze zullen bij Autovisie niet naar de MINI-evenementenkalender hebben gekeken. Aan de andere kant gok ik dat niet iedereen naar MINI United gaat...

Ben benieuwd op hoeveel aanmeldingen ze uiteindelijk uitkomen. Ik kan uit ervaring zeggen dat het een prachtig gebied is om te rijden. Heuvelachtig met lekkere bochtige wegen. En veel te zien.

Ook met het hotel is helemaal niks mis. Ook dat heb ik al een keer uitgeprobeerd. En dat is ons prima bevallen: mooie kamers, lekker terras, perfecte brasserie en mooie (afgesloten) stalling voor de MINI!
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

01 apr 2012, 19:07

Leuke aanbieding maar inderdaad ongunstige timing. Daarnaast heb ik net de weggetjes in de Ardennen dit weekend al bestormd met de sportscar spring rally (ook leuk)
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
volumex
Enthousiast
Enthousiast
Locatie: Pijnacker
Berichten: 94
Lid geworden op: 13 nov 2010, 21:42

03 apr 2012, 18:39

In tegenstelling tot de meeste anderen ;-)) denk ik er serieus over om naar de Ardennen af te reizen voor het Autovisie-arrangement. Lijkt mij de moeite waard. Zijn er meer clubleden die hetzelfde overwegen?
martijn
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Locatie: Tilburg
Berichten: 61
Lid geworden op: 23 apr 2006, 11:18

06 apr 2012, 15:53

Klinkt interessant alleen de link werkt niet meer, iemand enig idee waar ik meer informatie kan vinden hierover (had al even snel gegoogled) :D
Gebruikersavatar
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 3190
Lid geworden op: 18 okt 2005, 15:34

06 apr 2012, 16:08

martijn schreef:Klinkt interessant alleen de link werkt niet meer, iemand enig idee waar ik meer informatie kan vinden hierover (had al even snel gegoogled) :D
www.autovisie.nl , onder tabblad Specials, en dan al redelijk ver naar beneden scrollen.

Terug naar “Events 2012”