Het grote trackday Topic 2012

Gebruikersavatar
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10008
Lid geworden op: 29 okt 2016, 08:03

04 jan 2012, 15:14

Knap hoor, géén één botsing! :roll: :mrgreen:
Chill-es
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 1172
Lid geworden op: 08 sep 2008, 13:56

04 jan 2012, 15:36

:shock: Dat soort mafkezen en auto's heb ik in Assen nog niet gezien hoor. Als dat allemaal ad start verschijnt zou ik ook niet starten. Plus I'm Assen dus de helft aan deelnemers (30 ipv 60).

Bij DF moet je zeker voor de ochtend of de avond kiezen. Heb vorig jaar uit luiheid de middag gekozen maar bevond me daar in een deelnemersveld wat een paar maten te groot was (lees: corvette zr1, 911 GT2, exige, M3 in racetrim etc).
koosie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 1245
Lid geworden op: 04 apr 2016, 07:04

04 jan 2012, 17:33

Hoi jongens, op het afvalt in zandvoort hoef je je niet te melden met je dure MINI,
Maak je zelf geen schade aan je auto, rijd een ander wel bij je naar binnen. allemaal goedkope sloop auto's die zonder geweten rondsjeezen op de goedkope trackdagen.
In assen is het veel beter geregeld. ik was daar afgelopen keer met de Britsh car event. en dat was echt top geregeld.
Gebruikersavatar
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10008
Lid geworden op: 29 okt 2016, 08:03

04 jan 2012, 18:57

Je kunt een evenement als Great British niet vergelijken met een trackday of vrij rijden dag. Insteek is heel anders, net als de bezoekers. Denk ook niet dat je zo daaruit kunt concluderen "op Assen is het veel beter geregeld dan op Zandvoort". Maar dat kunnen we zelf testen, want Great British is dit jaar op Zandvoort...... :roll: :wink:
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

05 jan 2012, 08:10

koosie schreef:Hoi jongens, op het afvalt in zandvoort hoef je je niet te melden met je dure MINI,
Maak je zelf geen schade aan je auto, rijd een ander wel bij je naar binnen. allemaal goedkope sloop auto's die zonder geweten rondsjeezen op de goedkope trackdagen.
In assen is het veel beter geregeld. ik was daar afgelopen keer met de Britsh car event. en dat was echt top geregeld.
Erg kort door de bocht Koosie. Dat heeft niet met zandvoort te maken maar met de organisator. Ik heb zandvoort gedaan met drivingfun en was waarschijnlijk de goedkoopste auto op de baan met mijn dure Mini (tussen de BMW M3, M5, Lotus, Porsche, Caterham, Westfield, etc etc). Dus het ligt mijns inziens aan de organisator en aan de prijs. (en niet aan de locatie)
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Rosmalen
Berichten: 6531
Lid geworden op: 17 nov 2016, 13:12

05 jan 2012, 09:06

Als je iets van €20 moet betalen om 20minuten over een circuit te knallen dan moet je niet verwachten tussen de M3's, porsches of Lambo's te rijden.. Dan weet je dat je tussen de mafkezen rijdt met auto auto's zonder APK maar nog ff een rondje over t circuit mogen voordat ze gedemonteerd gaan worden :)

Als je daarentegen ruim €300 neerlegt dan kom je tussen de mensen die er geld voor over hebben en dan zal de sfeer en omgang ook anders zijn.. tis kiezen of delen :)
Maar in Assen is het miss over het algemeen rustiger? Denk dat als je een keer wilt gaan gwoon ff de kat uit de boom moet kijken en dan daar beslissen of je wel of niet gaat rijden :)
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
biermagnaat
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede
Berichten: 3151
Lid geworden op: 01 feb 2007, 16:11

05 jan 2012, 16:03

Marcel Always Open schreef:
koosie schreef:Hoi jongens, op het afvalt in zandvoort hoef je je niet te melden met je dure MINI,
Maak je zelf geen schade aan je auto, rijd een ander wel bij je naar binnen. allemaal goedkope sloop auto's die zonder geweten rondsjeezen op de goedkope trackdagen.
In assen is het veel beter geregeld. ik was daar afgelopen keer met de Britsh car event. en dat was echt top geregeld.
Erg kort door de bocht Koosie. Dat heeft niet met zandvoort te maken maar met de organisator. Ik heb zandvoort gedaan met drivingfun en was waarschijnlijk de goedkoopste auto op de baan met mijn dure Mini (tussen de BMW M3, M5, Lotus, Porsche, Caterham, Westfield, etc etc). Dus het ligt mijns inziens aan de organisator en aan de prijs. (en niet aan de locatie)
Ik reed die dag ook Marcel, met mijn Micra. Dus je was bij lange na niet de goedkoopste maar dat maakt niet uit. Ik vondt ook dat er erg netjes gereden werd en ik kon het goed beoordelen want ik denk niet dat er mensen zijn die vaker zijn ingehaald dan ik.
koosie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 1245
Lid geworden op: 04 apr 2016, 07:04

05 jan 2012, 16:11

frankie schreef:Je kunt een evenement als Great British niet vergelijken met een trackday of vrij rijden dag. Insteek is heel anders, net als de bezoekers. Denk ook niet dat je zo daaruit kunt concluderen "op Assen is het veel beter geregeld dan op Zandvoort". Maar dat kunnen we zelf testen, want Great British is dit jaar op Zandvoort...... :roll: :wink:
oo geinig dan toch nog eens rijden met me MINI op zandvoort. :)

Terug naar “Events 2012”